Lovinda82 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Lurer veldig på hva som er vanlig skjer etter middag og kakespising. I hvor stor grad skal gjestene underholdes på kvelden/natten? Holder det med bare musikk og drikking? Vi lurer også veldig på om vi skal lage spillelister ferdig hjemme og la Ipoden stå for musikken (oppkoblet til anlegget i lokalet) eller om vi skal leie inn et band som spiller i ca 3 timer. Bryr gjestene seg om hvilken musikk som blir spilt? Vil gjestene bli fornøyde med musikk fra et anlegg? Er det mye dans i bryllup? Hva ville dere ha gjort, evt. hva gjorde dere? Bandet skal ha 4000,- for 3 ganger 45 min. En av bandmedl. spiller gratis da han er kompis med samboeren min. Jeg er veldig redd for at gjestene skal kjede seg når middag og kake er overstått Tenker at det er jo de samme gjestene hele veien og de går vel opp for samtaleemner etter hvert... Kan nevne at vi blir ca 60 stykker og alle skal komme til middag. Er det noen annen underholdning som er aktuelt i et bryllup? Trenger masse nyttige råd og innspill!
Disco Biscuit Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Lurer veldig på hva som er vanlig skjer etter middag og kakespising. I hvor stor grad skal gjestene underholdes på kvelden/natten? Holder det med bare musikk og drikking? Vi lurer også veldig på om vi skal lage spillelister ferdig hjemme og la Ipoden stå for musikken (oppkoblet til anlegget i lokalet) eller om vi skal leie inn et band som spiller i ca 3 timer. Bryr gjestene seg om hvilken musikk som blir spilt? Vil gjestene bli fornøyde med musikk fra et anlegg? Er det mye dans i bryllup? Hva ville dere ha gjort, evt. hva gjorde dere? Bandet skal ha 4000,- for 3 ganger 45 min. En av bandmedl. spiller gratis da han er kompis med samboeren min. Jeg er veldig redd for at gjestene skal kjede seg når middag og kake er overstått Tenker at det er jo de samme gjestene hele veien og de går vel opp for samtaleemner etter hvert... Kan nevne at vi blir ca 60 stykker og alle skal komme til middag. Er det noen annen underholdning som er aktuelt i et bryllup? Trenger masse nyttige råd og innspill! Hei. Jeg tror musikk på ipoden og drikking blir bra jeg, det skal nemlig vi ha Har tenkt til å koble opp den bærbare pcen til anlegget og la det stå til Jeg tror ikke at noen av gjestene kommer til å kjede seg av den grunn, og av erfaring er vel den biten fra kakene er fortært til festens slutt den korteste delen av hele feiringen. Når sant skal sies så har jeg lite peiling på det med å leie inn musikere, men de få gangene jeg har vært i selskap med musikere så har det bare vært dansebænd også da :gjeiper: og da har den yngre generasjonen meldt seg helt ut av dansingen pga det.. haha.
Gir Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Min erfaring er: Gi folket drikke og en eller annen form for musikk, og det blir en bra fest. Slenger du inn nattmat og stadig påfyll av kaffe i tillegg holder de ut lenger. Folk er enkle Vi skal forøvrig ha trylleshow utover natten, men det er fordi svogeren min er tryllekunstner. Han skal sage bruden i to
Markjordbær Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Siste bryllupet jeg var i, hadde stort sett dansing og drikking etter mat og kaker, men med et kort avbrudd med fremvisning av bilder fra utdrikningslagene deres. Og så hadde de nattmat. Tror ingen kjedet seg.
Gjest Helen Parr Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg tror heller ikke folk trenger underholdning for å ha det gøy etter middag i et bryllup. Vi hadde et band som spilte og det skapte fantastisk stemning. Jeg har også vært i et bryllup hvor bandet bidro i aller høyeste grad til at stemningen bokstavelig talt var eklektisk. Samtidig har jeg vært i bryllup hvor (enmanns)bandet bare var trist og tåpelig. Så det har veldig mye å si hva slags livemusikk dere eventuelt skal ha.
Lovinda82 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Hmmm, jeg blir ikke klok jeg... Blir nok en runde med diskutering med forloveden. Dersom musikk fra ipoden holder, så har man jo spart 4000 kroner og de pengene kan gå til mye annet
Gjest Helen Parr Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hvis bandet er bra, så gå for liveband! (Hvis dere har råd, da...) Det skaper en helt spesiell stemning. De bryllupene jeg husker best er definitivt de med liveband.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå