hverdagslykke Skrevet 3. juli 2008 #1 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. Så var jeg visst gravid igjen! Jeg mener å huske at jeg var ganske dårlig helt fra starten sist, de graviditetssymptomene jeg har nå er ingenting å klage på i forhold: * litt sliten og litt ekstra humørsvigninger på tilfeldige tider på dagen * ømme pupper * rare stikninger i magen Det er nesten så jeg ikke tror at jeg er gravid, men testen fra forrige onsdag viste utvilsomt to streker. Jeg gleder meg! Jeg gleder meg til et lite kosenurk til, jeg gleder meg til sønnen skal bli storebror, jeg gleder meg til MASSE! Og jeg gleder meg til ferie. Bare en og en halv dag igjen på jobb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 3. juli 2008 Og jeg håper det går bra. Det var vel ikke helt planlagt, men det var jo definitivt ikke forsøkt avverget heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. juli 2008 #3 Del Skrevet 3. juli 2008 Gratulere med en liten spire i magen, koseligt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juli 2008 Takk Susepia! I natt sov jeg fra 19:30 mer eller mindre til 06:15! Har hatt mange kvelder med mye energi, men i går var det helt tomt. Formen er grei nå, og i dag skal jeg ha en rolig dag på jobben og trappe ned til ferie. :juhu: FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 4. juli 2008 #5 Del Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer så mye med den lille spiren i magen Og så et :juhu: for endelig ferie :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #6 Del Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer så mye med en liten spire i magen! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 15. juli 2008 #7 Del Skrevet 15. juli 2008 Gratulerer med spiren :-D Litt ferie hjelper på formen ja, nå er formen min heldigvis stigende,men gleder meg selvfølgelig til ferie allikevel. Blir deilig med litt kvalitetstid sammen med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 16. juli 2008 F&b, Pysepus, mrsSJ: Tusen takk for hyggelige hilsninger! Er på ferie med svigerfamilien. Det har stort sett gått bra, er litt slappere enn vanlig og i dag har jeg vært ganske uggen (mot kvalm), men deilig å ikke ha forpliktelser. Fortalte om spiren ettersom det uansett var opplagt siden jeg ikke drikker alkohol, ligger mye på sofaen, klager over varme/kulde og spiser ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. juli 2008 #9 Del Skrevet 16. juli 2008 Hva sa de da de fikk vite at de skulle bli besteforeldre da? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 19. juli 2008 Pysepus: Svoger og svigerinne begynte å snakke om at de snart måtte begynne på nr 2. Svigermor var litt "å ja, koselig" men så har hun visst sagt masse til mannen om at jeg må få hvile osv., så hun har litt ekstra omtanke. Det er tre små barnebarn her fra før, så det er ikke like fantastisk gøy denne gangen, men de setter nok pris på flere ja. Mamma (fortalte det til henne tidlig) sa "å, nå ble jeg glad" og fikk nesten tårer i øynene, jeg mistenker at hun trodde det kom til å gå en stund til før sønnen skulle få søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. juli 2008 #11 Del Skrevet 19. juli 2008 Gratulere så mye med baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 20. juli 2008 #12 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) GRATULERER MED NY SPIRE!!! :hoppe: Og jeg håper det går bra. Det var vel ikke helt planlagt, men det var jo definitivt ikke forsøkt avverget heller. Det der kunne jeg strengt tatt ha skrevet om meg selv. Hvor gammel er "storebror"? Endret 20. juli 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 2. august 2008 Tussi og Cloudberry: TAKK! Storebror er to år og et par måneder nå. Vi har feriert sammen med to babyer og han har vært UTROLIG opptatt av dem. Spurt om de er våkne, villet kose, gitt dem klemmer, strøket på kinnet og putta inn smokken ved det minste grynt. Det lover jo godt. Veldig spent på å begynne på jobb igjen på mandag. Føler meg litt redusert, og lurer på om jeg kommer til å trenge sykemelding. Sist gang var jeg sykemeldt 20% i starten og deretter 50/100% fordi jeg gikk på en skikkelig (psykisk) smell. Presset meg alt for hardt og klarte ikke akseptere at graviditeten gikk utover produktiviteten på andre områder. Denne gangen er første bud å passe på meg selv. Jeg vil gjerne være frisk og jobbe, men jeg skal IKKE presse meg så hardt som sist, det er bare tull. Forøvrig har jeg skifta jobb og den nye sjefen er veldig fleksibel på tidene vi er der, så sånn sett er det sikkert rom for litt slækk uten sykemelding også (selv om jeg gjerne vil jobbe så mye som jeg skal). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 8. august 2008 #14 Del Skrevet 8. august 2008 Høres ut som lillegutt blir en fantastisk storebror MORRO!!! Hvordan er livet i ny jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå