Gå til innhold

Nedturer


Bertha

Anbefalte innlegg

Å låse seg ute fra huset samtidig som man oppdager at man må desperat på do...

Når du trekker i tråden og knappen faller av...

Blide arbeidskollegaer om morgenen...

Å finne spinat i tennene når man kommer hjem fra fest...

Konsulenter som tjener en formue på å si det samme til sjefen som du sa i forrige uke...

Venner som må på toalettet når restaurantregningen skal betales...

Å finne et insekt i sengen...

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nedtur:

..når du skal forlate bilen, sjekker at alle dører er låst - og oppdager at nøkklene står i tenningslåsen!!!

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har en enda værre med nøkler ;

Hoppe ut av bilen, se at nøklene står i. Jeg har heldigvis nøkler til den i fjerde etasje og løper opp for å hente de. Da oppdager jeg at jeg har glemt HUSNØKLENE på jobben.

Det er den eneste gangen jeg har låst inne bilnøklene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man har bursdag, ingen sier noe og man tror at de har planlagt en kjempeoverraskelsesfest, men det viser seg likevel at alle har glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kjekkas spør om man har fyr og man skal tenne på røyken hans, og noen har tukla med lighteren så flammen blir 10 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Måker som driter på den veldig veldig veldig pinlig flott stelte uniformen din, sekunder før inspeksjon.

Å glemme nøyaktig hvor i byen man skulle hente sin kjære - bare for å finne ut at hun ikke har mobilen med seg.

Fortelle en svenskevits på personalmøtet, bare for å finne ut at den nye revisoren heter Göran og er fra Luleå.

Når din kjære mister bilnøklene strategisk ned i et kumlokk - det eneste i hele gaten - når man har vært ute og handlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur....

Å klare å miste bilnøklene nedi et kumlokk, eneste kumlokket på lang avstand, som også hadde masse drit og søppel foran åpningen, var bare såvidt plss til bilnøklene, og jeg klarte miste dem med full kraft nedi. Nøklene sklei ut av hånden min. ....å måtte ringe brannvesenet for å spørre hva man gjør....å få humring og latter tilbake, "vi sender noen bort", "vent der"...man håper det bare kommer en liten bil...men neeeeeida, det kommer en skikkelig stooooor brannbil, må ha vært en spesialbrannbil, den var gigantisk stor og rød. (kanskje det bare var jeg som følte det slik, siden situasjonen var ganske flau)

Slike ting pleier iallefall å trekke til seg oppmerksomhet....

*flau* Det var en traaang gate :(

(det skal sies at brannfolkene sa at slikt ofte skjer)

Men, ikke med MEG!!!

Ikke der, ikke da, når jeg hadde det travelt!!

Er godt å kunne se tilbake på det med humor ! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

...å ta bussen hjem fra jobben og bli spurt av sin kjære når han kommer hjem:

- har du hatt en fin dag på jobben i dag?

- joda

- hvordan kom du deg hjem?

- jeg tok bussen

- og hvordan kom du deg til jobb?

- jeg kjørte bil .... å f###!:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

.. når du tror du kan gå ut slappe av i solen.. og bare skal ned i kjelleren for å sette på en vaskemaskin .. og oppdage at kloakken har gått tett og hele kjelleren flyter (og stinker........)

DET ER NEDTUR DET :kjempesinna::sinna::frustrert::sinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...