Gå til innhold

Startour har lurt meg.


Gjest Sint på Startour

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på bookingsidene , og kan ikke skjønne at det kan misforståes!!

Du må nok begynner å stole mer på deg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei,

jeg vil gjerne beklage at jeg har vær en av dem som har vært litt unødig harde mot deg. Det er lett for alle å være etterpåklok. Du har fått din lærepenge, og den kostet 500 kroner. Synes også at kundekonsulenten du snakket med kunne vært litt mer oppmerksom når du framsto så usikker som du må ha gjort.

Som sagt før: Sats på en restplass om du kan, vent med å bestille til i august, da får du mye mer for pengene.

God tur, når den tid kommer :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er drøyt å si at Star Tour har lurt deg, den websiden er jo meget selvforklarende, og etter min mening var det opplagt at mat ikke var inkludert i grunnprisen. Du er heldig som får refusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Synes det er drøyt å si at Star Tour har lurt deg, den websiden er jo meget selvforklarende, og etter min mening var det opplagt at mat ikke var inkludert i grunnprisen. Du er heldig som får refusjon.

Såså, ro deg ned. Hva mener du med at hun er heldig om hun får refusjon? Hun har tegnet avbestillingsforsikring og står dermed fritt til å avbestille uten at hun taper noe som helst.

PS: Snakk pent til de som allerede har lagt seg flate, neste gang kan det være DIN tur til å gjøre noe halvdumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...