minisg Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hei ! Vi skal reise til Calas de Mallorca og bor i leilighet Club Cala Domingos om 2 uker. Vi har aldri vært der og trenger hjelp om dere har noe tips... - Erfaringer om stedet og leiligheten ? - Hvordan med transport Bus fra Calas de Mallorca til Palma byen for shopping ? - Er det enkelt å leie bil ? Enkelt å kjøre til Palma byen ? Hva med parkering og avgift ? - Om det har internet på rommet, unger vil ha det om kvelden...
minisg Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2008 Hei ! Vi skal reise til Calas de Mallorca og bor i leilighet Club Cala Domingos om 2 uker. Vi har aldri vært der og trenger hjelp om dere har noe tips... - Erfaringer om stedet og leiligheten ? - Hvordan med transport Bus fra Calas de Mallorca til Palma byen for shopping ? - Er det enkelt å leie bil ? Enkelt å kjøre til Palma byen ? Hva med parkering og avgift ? - Om det har internet på rommet, unger vil ha det om kvelden... Ingen som har vært i Mallorca som kan hjelpe meg ? :gråte: :gråte:
Gjest Simoa Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ingen som har vært i Mallorca som kan hjelpe meg ? :gråte: :gråte: Har du vært der nede nå? Hvordan var det? Hotellet?Omgivelsene?fortell,fortell...
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Har du vært der nede nå? Hvordan var det? Hotellet?Omgivelsene?fortell,fortell... Hei. Det er helt supert der nede! Vært der i 14 dager å vi drar tilbake neste år også! Helt topp!!
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg vet ingenting om det hotellet du skal til og sånn. Men det å leie bil er helt uproblematisk på Mallorca. Ikke så dyrt heller. Selvfølgelig kjører de litt "sydlandsk" dernede og du merker det spesielt i byen. Men det er bare å henge med. Da vi var på shopping i Palma parkerte vi i et parkeringshus rett under Plaza Major. Veldig greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå