Gå til innhold

er menn for trøtte tilå ha morgensex?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

Jeg har liksom noe på gang med en jeg liker veldig godt. Vi har super sex,som regel på kvelden,men etter at vi er ferdige så sovner han som en stein. Greit det for det er vel normalt,men når jeg våkner igjen på morningen og er kåt som fy så går det ikke an å få liv i han,han sover like godt uansett hvor mye jeg klår! Jeg har et par ganger bare lista meg ut og gått på jobb uten at han har våkna! Normalt? Er det sånn med flere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Casey
Skrevet

Fordi han er trett om morgenen?

Jeg forstår ham godt!

Skrevet

Min samboer er også trøtt om morgenen, men å vekke han med en bj fungerer fint det hehe :) Etter litt forspill er det bare å sette seg oppå ham, og få ut kåtheten.

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet
Min forlovede elsker sex på morgenkvisten, men så er han ein morgenfugl også då :lur:

Hm..han er vel bare en som liker å ligge lenge om morningen da.Det liker jo jeg og,men når jeg har en mann ved siden av meg der alt er ganske nytt så klarer jeg bare ikke sove videre hvis jeg våkner. Bare måå ha sex!

Skrevet

GJør som rødtoppen foreslo og vekk ham med en bj. Det funker:) Og av og til er også en mann for trøtt til å ha sex, godta det!

Skrevet

Morgen sex er veldig greit, så lenge det er til en moderat tid. Ikke klokka 6 om morgenen liksom.

Men blir innimellom vekt med en bj, så setter hun seg oppa meg hvis jeg ikke våkner. Og det funker, alltid. :)

Men så er det di dagene hvor dette ikke passer i det hele tatt, og det må du nesten godta. :D

Skrevet

Min er veldig god på morgensex ;)

Bedre enn meg iaffal.. Her er det motsatt og jeg har vært av den oppfatningen med alle jeg har vært sammen med.

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen morgensex her i huset hellet. Jeg er alt for trett til det og det er liksom ikke godt å bli tatt på en gang. Han hadde nok ikke hatt noe i mot det en gang i blandt.

Men sånn helt i starten vet jeg at det forekom, da var jeg vel så gira at det overvant trettheten. I dag må desverre kaffi til for at jeg skal bli våken nok til slikt.

Skrevet

HYL! Drømmen om menn som konstant sexparate maskiner med et evinnelig spett av en ståkuk går i knus!

For min del er dette hipp som happ. Som oftest er jeg veldig klar, men det spørs litt på «hvor tidlig er tidlig» og hvor sent det evt. ble kvelden før, og/eller generell dagsform.

Men hei, vent. Dette er rent hypotetisk, ettersom jeg egentlig ikke har noe sexliv.

Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet

Skjønner litt problemet, og det forklares vel så enkelt som at vi er alle forskjellige.

Jeg er selv den som er helt sinnsykt "på tuppa" om morgenen, og anbefaler en tur under dyna først ja, og eventuelt sitte oppå etterpå.

Selv om han er trøtt og lite aktiv om morgenen er det nok små sjanser for at han slenger deg av der du sitter :) Blir i alle fall en del av den varianten her, til begge sin fornøyelse.

Skrevet

Jeg snakker kun for meg selv her. Jeg er alltid klar om morgenen!

:kaffe:

Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet

Selv er jeg veldig ofte kåt om morgenen.

Det er min kjære og, heldigvis! Og helt i starten av forholdet, når det var avstand mellom oss og vi ikke så hverandre så ofte, hadde vi gjerne sex flere ganger i løpet av natten - sov noen timer, så påan igjen. Nå har vi sex om morgenen så sant vi har tid til det.

Men eksen min hadde jeg morgensex med kanskje 2 ganger i løpet av alle de årene vi var sammen, han var altfor trøtt og måtte våkne først.

Så mennesker er forskjellige! Med eksen var det ikke noen vits med BJ (testet det, men han våknet ikke uansett hva jeg gjorde), men det er jo absolutt verdt et forsøk!

Gjest Gjest
Skrevet

Min er ekstremt trøtt om morgenen, men han kan manipuleres igang :ler: I starten av forholdet våknet han faktisk underveis i akten og virket nokså forvirra (men fornøyd), selv om det var han som hadde tatt initiativ til sexen. Jeg er b-menneske selv også, så det er egentlig veldig sjelden vi har sex om morgenen; så godt som aldri på hverdager.

Skrevet

Ja da, morgensex er favoritten her i huset, bare jeg får gått på do først så ikke blæra sprenger. Men kun i helgene når vi ligger lenge, ikke på hverdager, da er det bare soving som gjelder, så kaffe :kaffe:

Gjest Gjest
Skrevet

To ganger til og med!

Gjest Gjest
Skrevet

Menn, uansett alder, orker sex maks en gang i døgnet når de er i forhold. Det er fakta som ikek kommer fram i lyset.

Skrevet

Min er klar hele tiden uansett nesten. Også om morgenen. Men jeg er somregel for trøtt og sulten og tissetrengt til at jeg orker.

Det hender at jeg står opp litt før han når vi har fri og spiser og pusser tennene, osv. Da kan jeg godt krype oppi til han igjen før han står opp.

Gjest *Mim*
Skrevet
Menn, uansett alder, orker sex maks en gang i døgnet når de er i forhold. Det er fakta som ikek kommer fram i lyset.

Godt at dette endelig kom fram. Spre det, jenter!

Og mine personlige erfaringer er sikkert helt feil... :sjarmor:

Skrevet

Morgensex er nok veldig aktuelt for han også, selv om han virker trøtt. Jeg ville anbefale å stå opp, pusse tennene dine, en liten dasj parfyme, for så å sette igang med å suge han. Dette vil nok tenne han ganske greit, men du må kanskje belage deg på å gjøre mye av jobben hvis han er veldig trøtt.

Det verste som kan skje er vel at han er pissetrengt, våkner med "hard on" og må vente til slapp for å kunne tisse. Men menn er flinkere til å holde seg enn jenter, så kanskje han biter tenna sammen og støter deg for det om :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...