mee mee Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Utfloden min er blitt veldig merkelig. Den er enda hvit, men veldig melkete og tykk.. Litt "grøt" aktig, men ikke noe lukt. Ps! Ja, jeg hadde sex i helga uten kondom, og ja jeg har jobbet ekstremt mye i det siste og lite vanninntak. Hva kan det være? Er det bare jobbinga, eller kan det være kjønnsykdom?
Sekretæren Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Høres ikke unormalt ut. At den er hvit er bra. At den lukter, er muligens fordi du tross alt har hatt deg uten kondom, og dermed invitert litt fremmede bakterier. Det er ikke farlig nødvendigvis. Vi har alle forskjellig bakterieflora. Dette pleier å stabilisere seg etterhvert. Gi det et par dager, og sjekk hos legen om du er usikker.
Sekretæren Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Å, du sa jo at den ikke lukter. Da ville jeg hvertfall ikke bekymret meg enda
Beast Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Sier meg enig med Miss Shorty. Husk også at i periodene rett etter menstruasjon og etter eggløsning vil utfloden din som regel få en "tørr" konsistens og ofte en hvitaktig farge. Det er ikke uvanlig at den oppleves litt tykk og nesten "smuldrete" i denne fasen av syklusen.
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Nå lærte jeg noe nytt! Dette visste jeg faktisk ikke.
mee mee Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 Takk for svar, men glemte også at det klør!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Sier meg enig med Miss Shorty. Husk også at i periodene rett etter menstruasjon og etter eggløsning vil utfloden din som regel få en "tørr" konsistens og ofte en hvitaktig farge. Det er ikke uvanlig at den oppleves litt tykk og nesten "smuldrete" i denne fasen av syklusen. Stemmer, for de aller fleste. Unntaket er at på hormonprevensjon funker ikke kroppen slik, pga at slimhinnene blr tørket ut. Og så har man jo unntakene som bekrefter regelen og har et annet "utflodssystem", men de fleste har et system i det heldigvis
mee mee Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2008 Takk for svar alle sammen. Sopp har jeg hatt 10000 ganger før- pga p-pillene mine, og det har vært annerledes enn dette hver gang. Håper det er som dere sier! Men er det en liten sjanse for at det kan være kjønnsykdom?
Sekretæren Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har også hatt sopp 10000 ganger, og det har ikke vært HELT likt hver gang. Jeg skal ikke si noe for sikkert, jeg er ikke gynekolog, men det høres ut som sopp. Og hvis du er usikker, gå til legen, om ikke annet for å bli kvitt usikkerheten. Like greit å få det unnagjort, ikke gøy å gå rundt og lure.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Med mindre det er ekstremt plagsomt hadde jeg sett det an et par dager før jeg brukte medisiner på det. Kroppen klarer stort sett å ordne opp selv, når den får ro til det. Men test deg uansett om noen uker, da har det meste fått tid nok til å slå ut på tester.
Gjest Naria Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Men er det en liten sjanse for at det kan være kjønnsykdom? Siden du har hatt ubeskyttet sex er det selvfølgelig en sjanse for at du har dratt på deg en kjønnssykdom. Og om du har det, trenger det ikke være den som gir deg symptomer nå heller. Jeg hadde venta 2-3 uker og testet meg uansett om du blir kvitt utfolden og kløen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå