Gjest ipodlurer Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hei, har spørsmål om Ipod Nano 1. Man kan overføre musikk fra data til ipod? 2. Hvordan lader man ipoden sin? 3. Kan man bruke vanlig store øretelefon til ipoden? 4. Tåler den ved bruk under trening?
Gjest *.* Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 1. Ja ved bruk av iTunes kan du overføre musikk fra data til iPod. Det finnes andre programmer. Noen har sikkert andre alternativer å anbefale. 2. Når du har kabelen koblet til iPod og datamaskinen lades iPoden. Det er også mulig å kjøpe et adapter til å koble den i strøm nettet. 3. Så lenge headsettet har en minijack (tredje fra venstre) kan det brukes. 4. Bruker min til trening og det er ikke noe problem
Gjest ipodlurer Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 1. Ja ved bruk av iTunes kan du overføre musikk fra data til iPod. Det finnes andre programmer. Noen har sikkert andre alternativer å anbefale. 2. Når du har kabelen koblet til iPod og datamaskinen lades iPoden. Det er også mulig å kjøpe et adapter til å koble den i strøm nettet. 3. Så lenge headsettet har en minijack (tredje fra venstre) kan det brukes. 4. Bruker min til trening og det er ikke noe problem tusen takk!
laperla Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Slenger med på her og spør hvilke andre programmer kan jeg bruke isteden for Itunes?
wind-up bird Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Slenger med på her og spør hvilke andre programmer kan jeg bruke isteden for Itunes? Kikk litt på denne; http://www.simplehelp.net/2007/07/08/10-al...ging-your-ipod/
pittie Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Om du trenger det en dag, slik overfører du fra Ipod til Pc: Fant en fin forklaringher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå