Silli Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 jeg har såå øreverk, det begynte for ca 1 uke siden, mne det går ikke bort var innom apoteket i dag for å høre om de visste hva jeg kunne gjøre, mne de hadde ingen forslag :O har hørt det går ann å varme noe olje , å smøre inni øret med en q-tips.. noen somvet om det hjelper ? eller om noen andre ting ? Orker ikke mer dunking nå.. :s
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det er bare en ting å gjøre, komme seg til legen og få behandling. Har det vart så lenge går det ikke over av seg selv med det første. Jeg hadde og en skikkelig kraftig ørebet. da den hadde vart en uke henviste legen meg til ørespesialist, og han satte meg på en skikkelig hestekur med antibiotika. Et annet alternativ var å skjere hull i trommehinna, så verken kunne slippe ut. Jeg valgte antibiotika. Sitter betennelsen bak trommehinna hjelper det ikkeå dryppe noe inn i øret. Temperert olje kan lindre, det samme med ørelys(selv om mange er skeptisk til det)
Silli Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 takk for svar ! det har faktisk blitt bedre nå, men kommer innimellom ... skal til legen snart, så får vell bare ta det opp som et bi spørsmål
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå