Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bloom
Skrevet (endret)

Cacharel Amour Sunshine

Endret av Bloom
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Affection fra Mary Kay! Digger den!

Skrevet

Salvador Dali`s Sea and sun...mmmmmm:)

Skrevet

Lolita Lempicka, baby;) Elsker den parfymen<3

Gjest Ansjoni
Skrevet

F for Fascinating

- Salvatore Ferragamo

Skrevet

I dag ble det Miss Rocaille fra Caron :)

Skrevet

Oui fra Lancome. Endelig kommet tilbake igjen etter noen års fravær :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

I dag er det Alien Eau Luminescente - Thierry Mugler

Skrevet
J'adore fra Dior

Elsker den :)

Jeg også :hjerter_rundt:

Men i dag har jeg på J.Lo Live. Søt og grei hverdagsparfyme.

Skrevet

I dag har jeg min aller nyeste (og er nok ganske skuffet ja ..)

Agent Provocateur - Eau Emotionnelle

Noe så kjedelig .. Og den blir nærmest helt borte på huden min :tristbla:

Jeg får håpe min neste er bedre - Har nemlig bestilt den nyeste fra Estee Lauder (uprøvd) også .. SENSUOUS

Kunne ikke dy meg, siden Estee Lauder har gått nye veier.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker litt av hvert...men...

Her kommer et lite tips:

Neste gang du skal lukte deg frem til ny parfyme se etter en av luktene fra Jill Sander. Denne damen lager drømmeduft på drømmeduft!

Gjest Ansjoni
Skrevet
Jeg bruker litt av hvert...men...

Her kommer et lite tips:

Neste gang du skal lukte deg frem til ny parfyme se etter en av luktene fra Jill Sander. Denne damen lager drømmeduft på drømmeduft!

Brukte Pure av overnevnte en gang. Grei den :)

I dag er det derimot Shi - Alfred Sung. Veldig lett duft til å være meg, men det er jo sommer.

Skrevet

I dag har jeg på Prada Infusion D'Iris

Nydelig duft :)

Skrevet

Bruker ikke parfyme, kun parfymefritt. Jeg reagerer allergisk på parfyme, også på andre. Reaksjoner er ofte klöe og rennende nese og öynende, hodepine og kvalme. Synes folk generelt bruker alt for mye parfyme. Greit at de bruker en dråpe, slik at man kun kjenner det hvis man er tett innpå, men det er fryktelig ubehagelig å väre i närheten av mennesker som lukter "parfymeri", spesielt når man reagerer allergisk.

Skrevet
Bruker ikke parfyme, kun parfymefritt. Jeg reagerer allergisk på parfyme, også på andre. Reaksjoner er ofte klöe og rennende nese og öynende, hodepine og kvalme. Synes folk generelt bruker alt for mye parfyme. Greit at de bruker en dråpe, slik at man kun kjenner det hvis man er tett innpå, men det er fryktelig ubehagelig å väre i närheten av mennesker som lukter "parfymeri", spesielt når man reagerer allergisk.

Jeg har det på samme måten med en del parfymer (heldigvis gjelder det ikke alle). Derfor er jeg veldig nøye med å bruke bare litt, for jeg vet at selv om jeg synes det lukter godt, så er det en sjanse for at andre synes den lukter vondt eller at de blir uvel av den. Parfyme skal kun kjennes når man står helt tett inntil (f eks når man gir hverandre en klem). Det er ikke greit når man forpester hele bussen eller forelesningssalen. Har hatt ei i klassa nå som bruker Lolita Lempicka, som for meg er den verste av dem alle. Har flere ganger vært nødt til å dra hjem fordi jeg har blitt så dårlig. :(

I dag bruker jeg YSL - In love again. God og frisk sommerduft. :)

Skrevet

Årets sommerduft fra Escada :) Søt og god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...