Gjest Raptuza Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Sjølv brukar eg for første gong "Yria", Yves Rocher. Fekk ei lita miniflaske med ei pakke eg bestilte derifrå.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg bruker hugo boss Femme nesten hver dag. Synes den er veldig god.
kitekatt Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Den jeg nesten alltid bruker: Laura Biagiotti - Tempore. Elsker den
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Euphoria av Calvin Klein. Merkelig hvordan luktpreferansene er forresten. Jeg syns noen av de dere har nevnt er helt forferdelige å lukte på, og det synes sikker noen om min også. Hvis jeg ber deg om å se for deg moren din? Lett... Jeg ber deg høre ett tog for ditt indre øre? Også lett.. Men lukt lukten av en appelsin inni hodet? umulig. Sånn er det jo også med din egen og andres parfymer. Parfyme kan bare bedømmes der og da, ikke på hukommelse....
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg husker at en parfyme som het "beautiful" var superpopulær på 90-tallet, jeg kjøpte den uprøvd, og på meg luktet den rett og slett barnebleier, brukte. Helt skrekkelig, men jeg hadde luktet den på noen andre, derav kjøpet, og syns den var så god da... Jeg syns forvørig parfymen skal passe til personen, ikke bare lukten på huden (som kan variere) men også type parfyme til utseende og personlighet. Derav mitt valg...
Parfumfreek Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Euphoria av Calvin Klein. Merkelig hvordan luktpreferansene er forresten. Jeg syns noen av de dere har nevnt er helt forferdelige å lukte på, og det synes sikker noen om min også. Hvis jeg ber deg om å se for deg moren din? Lett... Jeg ber deg høre ett tog for ditt indre øre? Også lett.. Men lukt lukten av en appelsin inni hodet? umulig. Sånn er det jo også med din egen og andres parfymer. Parfyme kan bare bedømmes der og da, ikke på hukommelse.... Men sånn er det jo bare - Hadde vært fryktelig kjedelig om alle gikk rundt og luktet helt likt. Er helt enig med glamourgirl - Parfyme skal understreke personligheten, ha en kjemi som passer huden din, den skal ha karakter, skal passe til anledningen, klær osv Dessuten er det noen som liker å skille seg litt ut, men andre velger "standard_duftene". Og helt riktig - Ikke alle liker din. I min nese er den en typisk kjedelig "standard-duft" I dag har jeg på meg Feminite du Bois fra Shiseido
hilli Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg bruker SJP Lovely i dag. (Til tross for mine fordommer mot kjendis-parfymer) Endret 1. juli 2008 av hilli
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 I dag ble det den til Christina Aguilera, eneste som passet i toalettmappa mi, så eneste som står på badet.
Gjest Bloom Skrevet 1. juli 2008 #16 Skrevet 1. juli 2008 Idag bruker jeg Pure fra Biotherm.. Mer enn bodyspray enn parfyme, men liker den godt nå som det er sommer. Frisk og deilig. Har også bodylotion i samme duft og da blir den litt forsterket.
Gjest Bloom Skrevet 1. juli 2008 #18 Skrevet 1. juli 2008 Be delicious (den grønne flaska) fra DKNY. Åh den er så god
Matty Skrevet 1. juli 2008 #20 Skrevet 1. juli 2008 One summer fra Calvin Klein... Ny, frisk og god på sommern!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå