Gjest Gjest_irina_* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hva vil signifikator si? Jeg er tvilling og la et såkalt horoskoplegg for ett år frem i tid. Fikk opp dette som kort nr. 13 (signifikatorkortet): (oversatt til norsk fra engelsk): seier, suksess, ære, rivalisering, konkurranse. Har dette med meg å gjøre, eller med situasjon rundt meg, eller hva? Lurer også på hva dere får ut av dette - fikk opp dette på "sex, det okkulse, gaver/tap": vanære, unåde, skam, vanry, eksil, bekjempelse, inndragelse av privilegier. Kan det være et tegn på mulig graviditet når man får the empress-kortet (kvinnelig, mor, fruktbarhet...) på "kreativitet, kunst, underholdning, barn"? Eller har det mer med "barnet i deg" å gjøre? En siste ting jeg lurer på: har fått opp følgende på hvilke hindringer som må overvinnes i forbindelse med jobbsituasjon det kommende året: innfrielse, velvære, tilfredshet ... det er jo bare positivt ladde ord, så jeg skjønner ikke helt det med hindringer. Er det hindringer i veien som hindrer disse positive sidene å komme frem eller handler det om at man må innse at man allerede har alt dette? Hvordan tolker dere det? Setter pris på alle seriøse svar.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 En signifikator er et kort som representerer den som spør, og brukes til å forsterke et budskap. Keiserinnen kan representere en fysisk fødsel, men også stå for en billedlig fødsel i form av framgang og suksess. Når positivt ladde ord kommer som hindringer kan det menes at du ikke skal lene deg tilbake og bli for tilfreds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå