Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er en gutt med godt humør i et herlig og sundt forhold med ei snill og søt jente. MEN, jeg har nok skitne sider ved meg. Jeg ønsker tilbakemlding på hva dere tenker om følgende ønske (ikke tilbekemldinger om meg, og hvor vanlig fantasien er, men om opplegget, tanken om en annen mann, dere selv osv): Jeg kunne tenkt meg å holde kjæresten min i handa mens hun ble knullet ømt av en veltrent ordentlig mann, uten prevensjon. At hun selv ba meg styre den store pikken hans inn i henne, og at vi tungekysser lekent i det han fyller henne. Øynene hennes glinser. Etterpå henter jeg forfriskninger til han og min kjæreste, og det renner ut sperm mellom lårene hennes når jeg kommer tilbake til det kosende og flørtende paret. Frekke jenta mi:) Ha en fin dag da damer:)
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Du får spørre henne om hun tenner på det... (selv om uten kondomdelen ville skremt meg litt...)
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Personlig hadde jeg tent på tanken, men ikke godtatt det i praksis.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hvis det er kjæresten din du vil gjøre dette med, hvorfor spør du oss og ikke henne? At enkelte kvinner liker dette, betyr jo ikke at akkurat din kjæreste gjør det. Personlig kunne jeg aldri tenkt meg dette da jeg ønsker et 100% monogamt forhold. Folk er forskjellige. Vi kan ikke svare for damen din.
Gjest StockDama Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Jeg svarer bare for meg selv: Nei, nei..og nei =/ Men nå er det ikke meg du skal spørre, spør dama di.
angeleyes Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Støtter de foran her og sier: Spør kjæresten din. For min egen del hadde jeg ikke gått med på det, men jenter er forskjellig.
Gjest Roger Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Det er ikke alt man tør å spørre dama om da vet du, risikerer jo at hun ser på meg som patetisk etterpå. Så foreløpig holder jeg det som en fantasi. Drømmer hver dag om å se andre menn knulle henne mens jeg står med pikken og lua i hånda.
Rosalie Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Neitakk, aldri i verden!!! Også uten kondom? Fyttihælvete - for et forslag! Tenk å ville utsette andre for den risikoen! Endret 5. juli 2008 av Wadjet
timi Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Det du må tenke på er om dette virkelig er noe du vil oppleve, eller om det er en fantasi. Jeg kan finne tanken noe tennende selv, men ville ikke gjort det mot kjæresten min... fordi jeg er kjæresten hans, og bare hans! Uansett tror jeg at alle fantasier ofte kan bli alt annet enn det man har trodd, hvis man forsøker å utleve dem.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Jeg hadde sagt jatakk om jeg var kjæresten din. Men jeg hadde ikke ønsket å ha deg tilstedet. Det hadde vært forstyrrende. Brutalt men sant.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Dette hadde nok vært kjempespennende, ikke minst hvis hun hadde blitt gravid. 9 måneders spenning i påvente av hvem barnet vil ligne på
Nienna Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Dette er nei-nei for min del, at typen bare skulle sittet der og holdt meg i hånden? Neitakk, da ville jeg heller hatt ham aktivt med i det minste. oO
Ethereal Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Jeg tenner ikke på dette. Tenk litt etter om dette er noe du faktisk vil i praksis! Det er ganske kjedelig hvis dama di går med på det, og dere finner en mann, og du innser da at dette kun er en god fantasi, og ikke noe annet. Da er det vanskelig å trekke seg. Kanskje er det like spennende å la det bli med fantasien?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 Det er interessant å se at samtlige som har svart deg, "breier seg" med dels sarkasmer, og dels opptrer som rådgivere, til tross for at de ikke har erfaring. Jeg har erfaring, og kan forsikre deg at realisering av slike trekant-opplevelser har vært enda mer opphissende enn jeg trodde i fantasien. Et par som er glad i hverandre, og trygge på hverandre, vil ha mye glede av en person til en gang i blant. Men det skal ikke overdrives, kun noe man gjør eksklusivt et gang eller to i året,og det egner seg neppe for et par med et shaky forhold.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Det er interessant å se at samtlige som har svart deg, "breier seg" med dels sarkasmer, og dels opptrer som rådgivere, til tross for at de ikke har erfaring. Jeg har erfaring, og kan forsikre deg at realisering av slike trekant-opplevelser har vært enda mer opphissende enn jeg trodde i fantasien. Et par som er glad i hverandre, og trygge på hverandre, vil ha mye glede av en person til en gang i blant. Men det skal ikke overdrives, kun noe man gjør eksklusivt et gang eller to i året,og det egner seg neppe for et par med et shaky forhold. Breier seg? Sarkasmer? Fra samtlige? Har du lest med feil øye eller? Jeg synes han får mange gode tilbakemeldinger. Det er jo fakta at vi er forskjellige, hva hver enkelt av oss som svarer her liker er jo ikke gjeldende for alle. For DEG var det riktig å få med en ekstra person, men det er ikke riktig for alle. Mange angrer seg etterpå, fordi de oppdaget at fantasien var best som fantasi. Man kan ikke generalisere. Til TS: Jeg personlig ville takket nei, selv om fantasien tenner meg. Og jeg våger meg på å gi råd selv om gjesten ovenfor mener man ikke skal det hvis man ikke har erfaring med å teste ut fantasier. Mitt råd er: Dersom du bestemmer deg for å spørre jenta di om hun liker tanken, så ta det svært forsiktig til å begynne med. Om du plumper bardust ut med spørsmålet og hun viser seg å synes at tanken er avskyelig, kan det bli en ubehagelig barriere mellom dere. Begynn heller litt i det små med å snakke om fantasier generelt, og så om det å ha en trekant (ikke bare din fantasi, men trekant generelt). Da vil du få signaler på om det kan være "trygt" å fortelle om din fantasi på et senere tidspunkt eller om du bør la være. Og sier signalene at det er trygt kan du fortelle at det er en fantasi du har, men vent lenge og vel med å spørre om hun vil være med på det i virkeligheten dersom ikke hun er i fyr og flamme! Dette er ikke oppskriften på suksess. Men bare mine tanker om hvilken framgangsmåte jeg hadde trengt for ikke å få sjokk av det min samboer evt. ville fortalt meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Et par som er glad i hverandre, og trygge på hverandre, vil ha mye glede av en person til en gang i blant. Så alle de parene der ute som overhode ikke kunne tenke seg dette, men som velger å være trofaste mot hverandre og ikke involvere andre, er de utrygge på hverandre? Ikke glad nok i hverandre?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 Så alle de parene der ute som overhode ikke kunne tenke seg dette, men som velger å være trofaste mot hverandre og ikke involvere andre, er de utrygge på hverandre? Ikke glad nok i hverandre? Snakk om å snu ting fullstendig på hodet. Jeg har da aldri sagt at alle par som er glad i hverandre og trygge på hverandre, liksom skal søke trekant-erfaringer? Det jeg sier, er at de som vil søke slike erfaringer, bør være trygge på hverandre og glad i hverandre! Turbulente forhold i trekanter blir gjerne bare tull og tøys. Det er paret som skal ha opplevelsen sammen, glede seg over det der og da, og ta med seg opplevelsene videre i sitt vanlige sex-liv. For øvrig mener jeg at det er størst sjanse for at trekant blir en fin og spennende sex-opplevelse, hvis paret har trekant med en mann, og hvor begge mennene er heterofile. Det er hun som skal være i sentrum! Jeg kan fortelle deg at det er svært mange menn som bærer fantasien om at hans kjære skal ha sex med en annen mann mens han ser på eller at begge mennene gir henne deilig sex på hver sin måter, og hvor hun kan styre litt hva hver an mennen gjør med henne. Men husk, man skal bruke veldig mye tid på å finne riktig "kandidat", man skal f eks ikke forhaste seg. Man skal heller ikke velge en mann i parets bekjentskapskrets.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 Så alle de parene der ute som overhode ikke kunne tenke seg dette, men som velger å være trofaste mot hverandre og ikke involvere andre, er de utrygge på hverandre? Ikke glad nok i hverandre? Nå må du ikke blande sammen utroskap og manglende trofasthet, med en trekant som paret etter lang tids "forberedelser" og nøye overveielse er skjønt enige om at de begge har lyst på.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #19 Skrevet 6. juli 2008 Så alle de parene der ute som overhode ikke kunne tenke seg dette, men som velger å være trofaste mot hverandre og ikke involvere andre, er de utrygge på hverandre? Ikke glad nok i hverandre? Jeg syns jeg kan ane en litt aggressiv undertone her? Hva er det du frykter? At par oftere i framtida vil prøve en tredjeperson i sitt sexliv, og at du evt blir "rammet" av det?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #20 Skrevet 23. august 2008 Been there - Done that! Har selv hatt sex med et par. -Og blant annet lå jeg med henne mens mannen hennes lå tett inntil hennes og hvisket romantiske ord i øret hennes, kysset med henne og bet henne litt i øret! Etter at jeg kom i henne slikket han henne lenge. Det hører vel med til historien at han også knullet meg da. Vi er begge bisexuelle menn, og hun tente på å "være med på" vår guttesex. (Nei, hun slikket ikke meg etter at han kom i meg! Hi hi!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå