Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
[... Man må jo tenke på sitt rykte (og sånn.)

Det har du kjemperett i! Jeg synes det er skikkelig slitsomt å spre gode rykter om meg selv hele tiden¨, men noen må jo gjøre det...

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over utseendet på vennene mine, jeg. Det har ingen betydning for meg om de er "pene" eller "mindre pene".

Men jeg må si at jeg syns alle vennene mine er flotte mennesker - og som Skusla sier - de blir bare penere jo bedre kjent man blir med dem!

Skrevet

Det er ikke utseendet jeg vurderer når jeg blir kjent med noen. Heller om vi er på samme bølgelengde.

Har venner som har normalt utseende, ingen spesielt stygge, men veldig få med "filmstjerne" utseende.

Trøffelhelten: har du bilde av nesa di? Jeg tenner så ille på brede og lange neser...

Gjest Anonymous
Skrevet
Trøffelhelten: har du bilde av nesa di? Jeg tenner så ille på brede og lange neser...

Nnneeeii, men jeg skal høre om Sandman har et bilde å bidra med...

Se for deg en omvendt Michael Jackson så lenge...

Gjest Mzfire
Skrevet

Utseende bryr jeg meg overholdet ikke om. Det som har noe å si er kjemi og som noen sa over her, de som i utgangspunktet er mindre pene blir pene når du blir kjent med dem. Nei så overfladisk er jeg ikke.. :)

Skrevet

Eller Michael som fjortenåring. Det var nesegrev, det.

Skrevet

Hehe, ser ut som det har sporet litt av her.. :lol:

Jeg leste en eller annen gang at man ubevisst velger venner som er ca. like atraktive som seg selv.. Hm...

Vet jo ikke om det stemmer, men når jeg ser på vennene mine så kan det jo ligge noe i det..

Men utseende burde jo ikke ha noe å si, det er jo det som er inni som er det viktigste. (og hvor mange ganger har vi ikke hørt den.. :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet
Eller Michael som fjortenåring. Det var nesegrev' date=' det.[/quote']

Ja, før han ble oppbrukt... :ler:

Gjest Janna
Skrevet

Har bare pene venner, jeg. Ivertfall i mine øyne! :D

Skrevet

Nnneeeii, men jeg skal høre om Sandman har et bilde å bidra med...

Se for deg en omvendt Michael Jackson så lenge...

Du mener å vrenge huden til MJ rundt lissom? Blir ikke det han en gang til, bare omvendt, høyre er venstre etc... *tenke*

Skrevet

For å holde meg til saken..:

Nei,utseende betyr ingen verdens ting.

Hvorfor skulle det det? :o

Jeg har noen "mindre pene" venner,men de er kanskje også de BESTE!

At de er lette og snakke med, er ærlige og snille er da det viktigste..

Barbie

Skrevet

Skal også prøve å holde meg til saken. Selvfølgelig spiller det i utgangspunktet ingen rolle hvordan vennene ser ut, men man vet jo aldri om man ubevisst noen ganger opp gjennom livet kanskje har blitt påvirket negativt eller positivt av noens utsende på vennskapsfronten. Vi mennesker liker jo så godt å si at vi har kontroll over alt og sånn og sånn er det hvertfall ikke, men spørsmålet er om vi virkelig har den kontrollen vi hevder å ha.

Jennifer

Skrevet

Jeg tenker aldri på om mine venner er "pene" eller "mindre pene"........

Må bare si det ennå en gang jeg:

Skjønnheten kommer innenfra!

Kjenner pene folk som er både slemme og onde jeg...... :(

Skrevet
For meg betyr ikke utseende på vennene mine NOE. Jeg har både utrolig pene venner og mindre pene venner.

Det er ikke det jeg går etter når jeg får nye venner.

Å dessuten, jo mer man blir kjent med og glad i den personen, jo penere blir de.

Klisje kanksje, men sånn er det!!! ( dermed basta!! :ler: )

Å dessuten, pen kommer vel an på øyet som ser, gjør det ikke????? :wink:

Helt 100% enig med deg der, Skusla!! Jeg synes forøvrig, som Vinga sa, at alle mine venner er pene! Men hvis man skal se på dem med et ikke inhabilt syn, så er det noen som er veldig pene, noen som er mindre pene, noen som er søte, noen som er snodige osv... Men for meg er alle sammen pene! De aller, aller fleste mennesker jeg har blitt kjent med og likt, har jeg syntes har blitt penere og penere!

Jeg leste en eller annen gang at man ubevisst velger venner som er ca. like atraktive som seg selv.. Hm...

Bullshit! Jeg har noen venner som er veldig attraktive, og det er ikke akkurat det man kan si om meg. Så jeg velger iallfall ikke, verken bevisst eller ubevisst, venner som er ca like attraktive som meg.

Lillian

Gjest Tristessa
Skrevet

Alle mine venner har noe vakkert i seg, uansett hva bermen måtte mene. For meg er de nydelige fordi de betyr noe spesielt for meg, og fordi jeg som regel klarer å finne noe pent/sjarmerende/spesielt i de fleste mennesker.

Skrevet

Ja, huff. Selvfølgelig betyr det noe! Alle må være like perfekt som meg, og ja, det er ikke måte på.

Nei, jeg velger ikke venner etter utseende. ;)

Skrevet

Enig med Usikker.

Alle mine venner er pene pga deres personlighet, jeg klarer ikke si at noen av dem er stygge.

Skrevet

Det er ikke det ytre som teller, men det indre. Alle mine venner er håndplukket ut fra deres personlighet. Jeg liker mennesker med sterk og romslig personlighet. Dessuten liker jeg venner som er ulik meg, men de må ha samme toleranse ovenfor andre. :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Mine 5 nærmeste venninner er faktisk meget pene, 3 av dem har jobbet som modeller. Men dette er jo ikke noe jeg har valgt bevisst.

Minnie

Gjest Hilde K S
Skrevet

I mine øyne er de alle pene !

Pen personlighet er viktig !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...