Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Tok angrepillen på mandag morgen. På lørdag begynte jeg å blø. Er dette normalt å blø av den pillen eller er det mensen ? Har ikke hatt mensen på 2 1/2 år så ble ganske lykkelig, håper at det kanskje at angrepillen som fikk i gang systemet igjen. .
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Helt vanlig blø? som fra fingeren da eller?
La Luna Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 blø? som fra fingeren da eller? Nei, fra øret.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Hvor får man kjøpt Angrepillen? Må man ha resept? Tar man en slik etter et samleie er man garantert å ikke bli gravid? Hvor mange timer etter samleie kan man ta den for at den skal virke?
Christine19 Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Du får kjøpt angrepillen på apoteket uten resept. Og nei, du er ikke garantert.. Du skal helst ta den innen 48 timer tror jeg. Men 72 timer er det seneste Ser noen allerede har svart, men ja det er vanlig å blø etter angrepillen. Tror egentlig ikke du har fått mensen tilbake, men hvem vet?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Du får kjøpt angrepillen på apoteket uten resept. Og nei, du er ikke garantert.. Du skal helst ta den innen 48 timer tror jeg. Men 72 timer er det seneste Ser noen allerede har svart, men ja det er vanlig å blø etter angrepillen. Tror egentlig ikke du har fått mensen tilbake, men hvem vet? Så hvis man ikke er garantert at man ikke blir gravid...hvor stor sannsynlighet/margin snakker vi om her?
Christine19 Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Jeg kan ikke akkurat si nøyaktig prosenter her, men lurer på om man er garantert det innen 24 eller 48 timer, men utvover det er det SJANSE for at den ikke virker. Jeg har slurvet mye med angrepillen og tatt den i siste liten hver gang, men har aldri blitt gravid. Venninnen min derimot ble gravid og hun tok den ca 50 timer etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå