loppeline Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei Har så lyst og lage til en lang benk e.l. i kjellerstua som jeg kan ha pc,symaskin o.l på. Den skal vere ca 2 meter......lurer på hvordan det vil bli om jeg bare kjøper vanlig benkeplate,og hvordan feste den skikkelig...noen som ar noen tips? På forhånd takk
Brunhilde Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 De har noen greie plater med mulighet for forskjellig valg av ben på Ikea. Ellers går sikkert en vanlig plate helt greit, men du må kanskje stive den av så den ikke slår seg hvis den skal være så lang som 2 meter.
Kvist Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Er ikke vanlige benkeplater bare litt over 60 cm dype? Tror jeg hadde prøvd å finne noe på ca 80 cm jeg, 60 er ikke mye med symaskin og litt stoffer rundt på. Uten at jeg har sjekket nå så tror jeg at IKEA skal ha bordplater på 80 bredde. Som feste kan du bruke en list som du skrur på veggen i hele bakkanten og så ben i forkant, evt i kombinasjon med noen underskap fra kjøkkeninnreding? Kjekt med ekstra oppbevaring også. Blir dumt med skap under hele plata, men noen smale, istedetfor ben har jeg sett hos en i familien, og det ble veldig fint. Endret 1. juli 2008 av Kvist
HeleneHarepus Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hos Binders har de mange greie løsninger som ikke koster all verdens heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå