tuji Skrevet 23. mai 2003 #1 Skrevet 23. mai 2003 Etter å ha tilbrakt en del tid her på KG, har jeg begynt å danne meg et bilde av hvordan jeg tror forskjellige personer her ser ut. For eksempel ser jeg for meg Trøffelhelten uten hår (!), Waco med langt, mørkt hår i hestehale, og Aline som blond med halvlangt hår og litt voksen klesstil. Hadde vært spennende å høre hva slags inntrykk vi har av hverandre, og om det stemmer! Fyr løs!
monja Skrevet 23. mai 2003 #2 Skrevet 23. mai 2003 Jeg har også dannet meg et bilde av noen her på KG..... Lea - ser for meg henne med halvlangt/langt mørkt hår:D Jennifer - klarer ikke å se for meg henne uten å tenke på avataren hennes, men hun har mørkt langt hår i mitt hode.... Kverula og Skusla - får litt sånn Knoll og Tott i dem jeg. Kverula med kortere, litt røff og mørk frisyre, og Skusla med lange blonde lokker Midnattsol - blond nordlandstrompet Waco - ser jeg også for meg med langt hår. Litt rebell kanskje? Lasse - kort blondt hår og litt sånn skikkelig type. Regner med at illusjonene mine brister i tusen knas nå
Gjest Missuganda Skrevet 23. mai 2003 #3 Skrevet 23. mai 2003 Tja... Tusenfryd- litt stor, rund og sporty Hege - henne ser vi jo Lea- høy og sporty, askeblond hår og røde kinn. Minni - mørkt hår, lita og nett Lasse - mørk, lite hår og atletisk Midnattsol - lita, lys og nett Vinga - mørk og jåletet (ikke i negativ forstand) Monja - (mørk, litt stor og fyldig, smilende) Vibeke - fin jente, litt lik avetaren sin Skulsa - ganske så anonym (grå mus, kanskje) Waco- liten sprett Milo - en sånn typisk sv`er (hvis noen forstår hva jeg mener med det) Morgan - full av tatoveringer Lott@ - noen tatoveringer Det er jo så mange, jeg blir jo aldri ferdig med dette. Tror jeg stopper nå
Gjest Missuganda Skrevet 23. mai 2003 #4 Skrevet 23. mai 2003 Må jo ikke glemme tuji....hmmm, lys, kanskje...søt...små nese...blå øyne..litt troskyldig og snill....stemmer det? :blunke:
Gjest Ugla Skrevet 23. mai 2003 #5 Skrevet 23. mai 2003 "Kobler" personen til avataren. Og når avataren skiftes, blir jeg helt forvirret!!!
aline Skrevet 23. mai 2003 #6 Skrevet 23. mai 2003 Aline som blond med halvlangt hår og litt voksen klesstil.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. mai 2003 #7 Skrevet 23. mai 2003 Hi Hi, gøy og se at så mange tror at jeg er liten, men jeg er faktisk 1.79 høy. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #8 Skrevet 23. mai 2003 Etter å ha tilbrakt en del tid her på KG, har jeg begynt å danne meg et bilde av hvordan jeg tror forskjellige personer her ser ut. For eksempel ser jeg for meg Trøffelhelten uten hår (!), Waco med langt, mørkt hår i hestehale, og Aline som blond med halvlangt hår og litt voksen klesstil. Hadde vært spennende å høre hva slags inntrykk vi har av hverandre, og om det stemmer! Fyr løs! Jeg for min del har omtrent Semb-frisyre for tiden (1 centimeter mørkt hår), bortsett fra at hans hårfeste er enda mer defensivt enn mitt - så Tuji er som vanlig ikke helt på jordet! Ellers har jeg faktisk ikke helt sett for meg noen sånn utseendemessig, men når jeg tenker meg om så ser jeg for meg at Waco veksler mellom å ha hestehale og hentesveis (avhengig av hva han har fått i seg den dagen), at Milo ser ut som en snillere utgave av meg, at Minnie er lang og skrangletynn, at Livets datter har snille øyne med smil i, at Tuji ser snill og søt ut helt til man kommer på nært hold og ser at hun er søt men full av f... , at ... - AU!
Gjest Janna Skrevet 23. mai 2003 #9 Skrevet 23. mai 2003 Mørk og jålete... Stemmer det. Langhåret til og med. Men jålete i normal grad, da. Man er da jente. Ser for meg SexySadie- som litt smålubben jente med langt mørkt hår og svarte øyne Væren- som dame med veldig snille øyne og kreativ klesstil (samme med Tusenfryd) Verdande og ivanka- Tøffe, slanke jenter med bein i nesa og føttene godt plantet på jorda Klips- liten, nett og søt dame med mørkt hår. Must go, sjefen kaller... Men det var de jeg kom på i farten som jeg har "sett for meg".
tuji Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2003 Må jo ikke glemme tuji....hmmm' date=' lys, kanskje...søt...små nese...blå øyne..litt troskyldig og snill....stemmer det? :blunke:[/quote'] Troskyldig og snill, den likte jeg. Men jeg tror Trøffelhelten var nærmere...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #11 Skrevet 23. mai 2003 JEg så forresten for meg Ola med måne, bart og rullings - men han har ikke vært innom på en stund.
Arwen Skrevet 23. mai 2003 #12 Skrevet 23. mai 2003 Ingen som tør å tippe på hvordan jeg ser ut? hadde vært morro å sett. Jeg for min del har en lei tendens til å se for meg alle som perfekte på en eller annen måte (hvis dere skjønner) Eowyn ser jeg selvfølgelig for meg som Angelina selv om jeg vet at det ikke er riktig. Minnie ser jeg også for meg som liten. Diva er nok blond og ganske høy i mine øyne. Lasse ligner på eksen min Livets datter ser veldig voksen og sympatisk ut (hvis det sier dere noe) Trøffelhelten ser ut som han som varmet opp for Anne Kat som jeg aldri husker hva heter. Jordbær vet vi jo hvordan ser ut, men det var ikke slik jeg hadde trodd.. trodde du var blond jeg Lea er veldig døt og nusselig Tjorven ser ut som på avataren klarer ikke tenke på noe annet når jeg ser deg kommer ikke på flere jeg har sett for meg (untatt waco da som bare ser psyk ut)
Arwen Skrevet 23. mai 2003 #13 Skrevet 23. mai 2003 Glemte SS, du ligner på en barndomsvenninne av meg som har rødt halvlangt hår, og er litt kraftig bygd (ikke tykk)
Tjorven Skrevet 23. mai 2003 #14 Skrevet 23. mai 2003 Tja, ikke at jeg har så veldig kontakt med noen faste her inne, men man danner seg allikevel et bilde… Når det gjelder utseende er det vanskelig å si noe, fordi jeg ikke har noen klar formening om det, men jeg skal prøve å komme med noen tanker om noen av brukerene her inne. Astra Av utseende vet jeg hvordan hun ser ut… Veldig lik meg på mange måter, både i sinn og skinn. Vi tenker veldig likt og hun fremstår som en flott person og en veldig god venn i mine øyne. Tror også hun er flink til å få folk til å føle seg vel i hennes nærvær. Hege Veldig ansvarsbesvisst person som også er veldig hjelpsom. Kan også være bestemt, men har et gjennomtenkt syn på det meste. Care Litt lav, med halvlangt hår… Utrolig snill og har fornuftige meninger om veldig mye. Også veldig vennlig med stor vennekrets. ¤Arwen¤ Jeg tror hun er liten av vekst og med mørkt hår. Tror hun er veldig livat og glad i å prate. Tror også hun har meninger om det meste og liker å diskutere. Ellers tror jeg hun er veldig sosialt anlagt og liker å være sammen med venner. HMSP Tror hun er storsinnet og liker å få nye venner. Glad i å skravle og utveksle erfaringer på alle områder. Minnie Emmerdale Jeg tror hun har kort mørkt hår og er veldig forfengelig. Hun er nok ganske lav av vekst, men er veldig opptatt av både klær og sminke. Hun er glad i å omgås venner og veldig glad i å diskutere.
tuji Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #15 Skrevet 23. mai 2003 Jeg tror ¤Arwen¤ har mørkt, blankt hår og skrå øyne.
Tjorven Skrevet 23. mai 2003 #16 Skrevet 23. mai 2003 Ingen som tør å tippe på hvordan jeg ser ut? hadde vært morro å sett. Tjorven ser ut som på avataren klarer ikke tenke på noe annet når jeg ser deg Vel, jeg tok sjansen på å tippe om deg jeg, så får vi se... Vel, likner kanskje på Tjorven på mange måter...rund og god... Ellers har vi nok ikke så mye velles nei, bortsett fra hårlengden kanskje.
Arwen Skrevet 23. mai 2003 #17 Skrevet 23. mai 2003 Hehe.. dere er faktisk ganske langt ut på jordet når det gjelder utseende mitt, men personligheten min beskrev du veldig bra tjorven.. vil ikke si hvordan jeg ser ut enda, morro å lese hva dere tror
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #18 Skrevet 23. mai 2003 Jeg har forresten glemt at Sandman faktisk ser ut som en småglatt boybandfigur, det bare tomt skryt når han slenger om seg med stygge avatarer...
Tjorven Skrevet 23. mai 2003 #19 Skrevet 23. mai 2003 Hehe.. dere er faktisk ganske langt ut på jordet når det gjelder utseende mitt, men personligheten min beskrev du veldig bra tjorven.. vil ikke si hvordan jeg ser ut enda, morro å lese hva dere tror Kan liksom se for meg at du er ganske livat ja, men det er bare positivt det altså! Vel, kanskje du har lyst kort hår da? Nei, det passer liksom ikke. Har faktisk sett for meg at du har helt mørkt, mørkt hår jeg!
Tjorven Skrevet 23. mai 2003 #20 Skrevet 23. mai 2003 Må legg til noen brukere her: Tuji Lyst, fyldig hår og knall blå øyne. Tror det har en sammenheng med den kjempesøte avataren din, og jeg tror du er ei kjempesøt og hyggelig jente. Kanskje litt forsiktig? Indianlady Litt etnisk utseende, med mørkt hår. I tillegg tror jeg hun er ganske lang. Tror også hun har ganske langt hår og pleier å ha hestehale. Lea Tror jeg har mellomblondt hår som er ganske langt. Forøvrig tror jeg hun kanskje er litt sær (ikke noe negativt ment) og har veldig sterke meninger. Allikevel kan hun være veldig forståelsesfull. Vinga Langt, mørkt hår som ofte henger løst. Tror hun har en vanlig høyde og er ganske tynn. Ellers tror jeg hun er veldig voksen for alderen og har gjort seg opp en klar mening om det meste. Tror hun liker å ta stilling til ting som både interesserer henne og ikke interesserer henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå