Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk med seg disse to programmene?

Det var noe av det teiteste jeg har sett....Bare amerikanere kan finne på å lage så talentløs tv!! Det var gjennomført amerikansk søppeltv.... :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikka så vidt på "Meet The Parents" da de hadde den løgndetektoren på de to guttene. Det er som du sier Eowyn: Gjennomført amerikansk søppelTV!!!!!

Skrevet

Skjønner ikke helt at TVNorge gidder å kjøpe inn alle disse amerikanske TV-showene jeg… Synes det blir litt vel mye av dem!

Skrevet
Skjønner ikke helt at TVNorge gidder å kjøpe inn alle disse amerikanske TV-showene jeg… Synes det blir litt vel mye av dem!

Ganske enig! De kjøper inn søppel-de-lux også lurer de på hvorfor de taper seere og penger!

At ikke de tar et hint!! :roll:

Skrevet

Har sett litt på High School Reunion... Det måtte jo bare komme. Typisk amerikansk, men allikevel ikke, for hvor er alle de typiske amerikanerne hen? Størstedelen av deltakerne virker litt for vellykkede. Komisk program, men akk allikevel bittelitt underholdene. :roll:

Jennifer

Skrevet

jeg så på meet the parents, og det er det mest dustete jeg noen gang har sett..

jaja, noen gjør alt for sine "15 minuts of fame".. :roll:

Skrevet

At mennesker ønsker å utlevere seg selv på den måten synes jeg er fælt!

Gjest Purple
Skrevet

Åh ja, kjempeteite typisk amerikanske serier. Er helt enig, men må innrømme at jeg sikkert kommer til å se på dem likevel... :roll:

Gjest Poirot
Skrevet

..og far som begynte å gråte..... :hoho:

Skrevet

Heh, var ikke noe å se på i det hele tatt!

Gjest Embla s
Skrevet

jeg så "meet the parents" og: :o Jeg satt hele tiden og tenkte inn meg og min familie inn i dette, hvordan er det mulig?!! Så utrolig vanvittig hjerteskjærende P I N L I G!!!!! Der i bassenget om natten, jenta skal illudere at hun danser "lap dance" også ligger foreldrene og ser på på tv i soverommet :oops: Huff& gru a megen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...