Gå til innhold

Er det bare jeg som er oppe da??

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Klokken er jo snart 09:00 opp med dere og få søndagseggene i kok icon_smile.gif

Milla12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og god morgen Milla:)

jeg er oppe jeg og...full av energi og hodet fullt av bryllupsplanlegging:)ser nesten ut som om vi er de eneste morgenopplagte her inne i dag...he he

12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Godt og vite at det ikke bare var meg som ikke fikk sove mer.

Hva skal folket her bedrive søndagen med da??

Milla12

Skrevet

Våken!

Vet ikke hva jeg skal finne på i dag, jeg... Trene kanskje? Lese bøker?

Hva skal dere?12

Gjest Anonymous
Skrevet

God morgen til dere!

Er det nå en kan kalles avhengig når en "spurter" inn på KG en tidlig søndags morgen? Søndagen blir nok ikke brukt så veldig spennende vil tro. Skrive litt søknader vil jeg tro. "Leke" litt husmor,og blir det sol her i Oslo så tar jeg meg gjerne en liten tur ut på en liten søndagstur...Nei, nå må det kokes kaffi...

Hilsen anonym

med forhåpentligvis ett

mer kreativ nick etterhvert icon_smile.gif

Skrevet

Jeg sitter bare å venter på en venninne så skal vi til frognerparken og ta bilder!! hoppe.gif

For det er så fint vær

klem fra meg12

Skrevet

her tror jeg det vil gå i bryllupsforberedelser idag , flytteplaner og så er det så utrolig fint vær at det kommer til å være herlig å være ute:-)

klem fra 12

Skrevet

Jo da her er vi oppe

nydelig vær i dag, sol og blå himmel. Så det blir nok en tur i hagen med litt kaffe etterpå.12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg skal reise på kontoret en tur i dag, har heldigvis fri i morgen men jeg må hente noen papirer og jeg skal besøke en venninne i Oslo senere i dag, og vi skal på basketkamp i Stovner Hallen.

Milla12

Skrevet

Vi skal ut i marka i dag, og late som det er flott søndags-vær icon_smile.gif

Skrevet

Jeg har vært våken helt siden ni idag. Ganske stolt!

Vi skal ut å gå tur, og jeg skulle ønske det ikke blåste så mye i dag.12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Virker som om alle er enige at det er en flott søndag, jeg har akkurat laget en bedre frokost med egg & bacon og toast, te og marmelade....mmm, deilig og ha litt god tid om morgenen for en gangs skyld.

Milla12

Skrevet

Milla

Jeg sov til klokka ett i dag....., men det er vel ikke så rart, jeg kom utrolig sent i seng i natt.....klarte ikke forlate PCen og Kvinneguiden.12

Skrevet

Jeg var også sent oppe i dag. Vi satt oppe å så på været. fasinerende med full storm og snø.

Voknet til samme været i dag. jeg ser ikke ut nå pga.snøen har føyka igjen vinduene våre.

Nå skal det bli snart sengetid her, men det sier jeg hver kveld.

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Igår (søndag) var jeg oppe kl 05.30, men ikke fordi jeg er morgenfugl men skulle på jobb.

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...