Dazzling Diva Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei, for ikke lenge siden startet jeg min første blogg. Meningen var at den skulle handle om meg og mitt, men jeg merker at det typisk er shoppingtips o.l jeg faktisk poster. Jeg er ingen skribent, og har aldri hatt ambisjoner om å bli det heller, men: selv om bloggen er mye for meg selv hadde det selvfølgelig vært koselig om den kunne underholde eller være nyttig også for andre. Har du noen gode tips innen følgende, hadde jeg blitt kjempeglad!: design , jeg har brukt en ferdigtemplate, det eneste jeg har endret på er at jeg har tjuvlånt bakgrunnsideen til kvinneguiden da jeg syntes bloggen ble ekstremt rosa. språk: dette blir selvfølgelig et veldig stort og omfattende spørsmål, men hvordan kan man skrive interessant og levende? personlig: hvor anonym er det greit å være når man blogger? innhold: dere som er bloggere selv eller leser blogger, har dere noen gode tips til hva man bør ha med? Jeg blir også veldig glad om noen har linker til blogger jeg kan titte på (egne eller andres)!
estrella Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg blogger, men min blogg er vel veldig kjedelig for personer som ikke vet litt om hvem jeg er. Jeg prøver å ikke blogge for mye dritt, men noen ganger så kommer det og.. Jeg er ikke så ufattelig god på å skrive, jeg har egentlig ikke noen tips der! Jeg liker veldig godt å lese www.idawulff.com og www.drea.blogg.no . De er veldig morsomme å lese. Skriver veldig bra og slike ting, men det er vel mest for jenter rundt min alder, med tanke på hva de skriver om. Ida Wulff tjener penger på sin blogg da, og det er vedig mangen som besøker begge bloggene! Jeg skal forresten se på din blogg:D
Dazzling Diva Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Hei, tusen takk for svar og blogtips ! Skal se på dem, samt bloggen din
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Har kikket på bloggen din, Diva, den var gøyal du skriver godt. Kommer til å klikke innom der flere ganger
Dazzling Diva Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Har kikket på bloggen din, Diva, den var gøyal du skriver godt. Kommer til å klikke innom der flere ganger Hei! Tusen takk for titten, det setter jeg stor pris på Kom gjerne med tips om hvordan den kan bli mer spennende for andre enn meg
mee mee Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Etter å ha vært inne på din blogg, så ble jeg fistet- og nå er jeg en blogger!!
Dazzling Diva Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 Etter å ha vært inne på din blogg, så ble jeg fistet- og nå er jeg en blogger!! Så tøft! Jeg prøvde å klikke på linken i signaturen din, men den tok meg ingen steder :/
linel Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Leser Annikas blogg på SOL. Hun har spiseforstyrrelser og forteller om sine opp- og nedturer. Skriver fantastisk bra til å være så ung!
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Leser Annikas blogg på SOL. Hun har spiseforstyrrelser og forteller om sine opp- og nedturer. Skriver fantastisk bra til å være så ung! Den må være sterk. Liker å lese blogger som gjør meg i godt humør jeg. Jeg har desverre ingen tips til deg Diva. Er en fersk blogger. Men skal se innom bloggen din (: Feel free to visit mine; hopelesssinner.blogspot.com
The Kitten Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Hei, for ikke lenge siden startet jeg min første blogg. Meningen var at den skulle handle om meg og mitt, men jeg merker at det typisk er shoppingtips o.l jeg faktisk poster. Jeg er ingen skribent, og har aldri hatt ambisjoner om å bli det heller, men: selv om bloggen er mye for meg selv hadde det selvfølgelig vært koselig om den kunne underholde eller være nyttig også for andre. Har du noen gode tips innen følgende, hadde jeg blitt kjempeglad!: design , jeg har brukt en ferdigtemplate, det eneste jeg har endret på er at jeg har tjuvlånt bakgrunnsideen til kvinneguiden da jeg syntes bloggen ble ekstremt rosa. språk: dette blir selvfølgelig et veldig stort og omfattende spørsmål, men hvordan kan man skrive interessant og levende? personlig: hvor anonym er det greit å være når man blogger? innhold: dere som er bloggere selv eller leser blogger, har dere noen gode tips til hva man bør ha med? Jeg blir også veldig glad om noen har linker til blogger jeg kan titte på (egne eller andres)! Jeg har ingen blogg, og synes ikke det er interessant å lese andre sin heller.
Gjest dylan thomas Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Er blodfersk blogger selv, men den er vel også noe intens. Total selvutlevering som selvterapi i oppgjør med hermetikkboksen jeg var de første 30 årene av mitt liv. Ellers følger jeg vel ikke så mange andre blogger enn...familiemedlemmers blogger.
kleshenger Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Du har en artig blogg, diva! Mange fine tips der, takker og bukker Endret 22. mars 2009 av havregrøt
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har en om meg og mitt ja, stort sett beregnet på kjentfolk. Jeg leser en del blogger og Ida Wulff sin leser jeg og. Ikke fordi den er så fantastisk god, men fordi den er så fantastisk middelklassejente med altfor dyre vaner og behov. Typisk bløtkakegenerasjonsunge. Nå gjør jeg ikke narr av Ida Wulff altså, men jeg tror hun er representativ for sin generasjon og det synes jeg er spennende å følge med på. Jeg er imponert/skremt/fascinert over det manglende samfunnsengasjementet og overengasjementet i seg og sitt blant dagens fjortiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå