Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

1. Du har altfor mye sminke på deg.

2. Vær så snill og bestill mer enn en salat.

3. De blinker jo like mye som diamanter. Spiller det noen rolle at de ikke er ekte?

4. Jeg hørte en skummel lyd, kan du gå og sjekke hva det var?

5. Kan du ikke gjøre det på samme måte som ekskjæresten min pleide å gjøre?

6. Moren din er ganske sexy egentlig.

7. For å være helt ærlig så er jeg ganske redd for faren din.

8. Kan ikke du være øverst, jeg er så trøtt.

9. Åh, nei - ikke spør meg om det. Jeg skjønner ikke bæret av den iPoden.

10. Fantastiske pupper!

11. Virkelig? Har du ligget med 20 stykker? Det er ti mer enn meg.

12. Hysj! Du kan vekke romkameraten min.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hm, kjenner meg ikke igjen i alle sammen, men f.eks. Den med 20 sexpartnere, er det ikke litt mer realistisk med 30?

Og jeg har ikke problemer med å si fine pupper.

Og ja, den sminke greia. Klarer dere ikke bare med 5 lag sminke? Må dere ha 10 lag på? Er du så stygg lissom.

Og hvorfor må dere ha diamanter. Er det viktigere enn å nedbetale gjeld?

Skrevet

Kjente meg ikke igjen i sminke-greiene siden jeg bare bruker mascara, jeg bestiller altid mer enn en salat, men trener regelmessig så gjør det med gooood samvittighet..ja..så er det vel noen ting her kjæresten min har sagt til meg. Men nå har jeg bare ligget med ni stk, mens han ca. 20.

Gjest Gjest
Skrevet
Kjente meg ikke igjen i sminke-greiene siden jeg bare bruker mascara, jeg bestiller altid mer enn en salat, men trener regelmessig så gjør det med gooood samvittighet..ja..så er det vel noen ting her kjæresten min har sagt til meg. Men nå har jeg bare ligget med ni stk, mens han ca. 20.

mascara er sminke, du av alle burde vite det.

Gjest Gjest
Skrevet

Fra nummer 6 til nummer 12, der regner jeg med at kjærestens tanker befinner seg. 4, 5, 8, 9, og 10 for meg :)

Skrevet

Å ligge med ni stykker mange år før man fyller tyve er jo slik jeg ser det kanskje ikke den aller beste investeringen for fremtiden.

Men heldigvis er vi forskjellige, noen liker damer som har vært borte i mye "blanda drops" og andre liker damer som egentlig liker og trives best med å holde seg til en av gangen.

Jeg er av den typen som elsker damer som elsker sex.

Årsaken til at gutter flest synes det er ugreit med jenteunger som har knulla for mye er ikke at de blir utbrukte som mange tror, men at slike damer oftere sårer gutter.

Man kan jo ikke bli ordentlig såret før en man liker å pule skikkelig godt velger å si at hun aldri skal ligge med deg mer, og hun skal bare ligge med alle andre gutter.

Dere jenter som har pult 10-20-30 gutter i årsforbruk, har dere tall på hvor mange dere har såret, eller teller dere ikke denslags, akkurat som amerikanerne som ikke teller irakiske tap av menneskeliv "fordi det angår ikke dem"?

Gjest Gjest
Skrevet

Hun mente vel sikkert at hun KUN bruker maskara. Det er ikke mye sminke altså.

Skrevet

Typen min har sagt en del av det der. Går så greit atte.

Gjest StockDama
Skrevet

-Det har han sagt en gang, og er helt enig, jeg hadde for mye.

-Aldri vært en problemstilling, syns det er dønn kjedelig å spise bare salat.

3. De blinker jo like mye som diamanter. Spiller det noen rolle at de ikke er ekte?

-Jeg liker ikke diamanter eller generelt ting som glitrer, syns det er litt...tacky.

-Det har ikke skjedd enda, men tells det at det er jeg som må fjerne edderkopper?

-Hehe, kan godt hende menn vil si det, men de kan bare prøve =P Da blir det nok ingenting av noe på en lang stund.

-Joda, det skal han få lov til å syntes. Trossalt moderen man slektes på.

-Faren hans er skumlere =/

-Det bytter vi alltids på.

-Hjelper han med pc'n rett som det er.

10. Fantastiske pupper!

-Så hjertens enig! Vi kan diskutere slikt, da jeg uansett er bifil.

-20? åherregud nei =D langt ifra 20...langt ifra 10 også for den saks skyld.

-Been there, done that..whops.

Skrevet

Det sier guttungen også :fnise: og da sier mannen at mamma er såå fin med sminke !

bestiller alltid mere enn salat.

ehh..det er HAN som vil at det skal være ekte.

han trenger ikke si det, han bare later som han sover og er umulig å vekke

ojsann... det har han ivertfall ikke sagt høyt

ha ha ja hadde han syntes det så hadde jeg begynt å lure. Hun ser ut som et takras spør du meg

det har jeg skjønt, slik som han smisker med han !

hver gang

det vet jeg, jeg som fikser alle slike ting

10. Fantastiske pupper!

Det lyser av hele han når han ser noen fine pupper. Hender jeg kommenterer også

ikke tilfelle her

eller..hysj barna kan høre deg...det sier han ofte ja..

Gjest Madre Mia
Skrevet (endret)

Bruker ikke sminke noe særlig, men han elsker jåledamer!

Åffer det? Spiller det noen rolle for deg?

Åja, jeg hater juggel. Heller ingen diamanter enn en falsk en.

Kjære, det var bare katten...

Hu med den digre rumpa eller hu med hengepuppene?

Selvsagt!

Det var synd, for jeg er verre.

Nåååh, det er fullt liv i junior!

Ikke? Menn nå til dags!

10. Fantastiske pupper!

Greit så lenge de er mine.

Jada, man skal kysse mange frosker før man finner en prins, vet du. Kom nå hit.....

Også?

Endret av Madre Mia
Skrevet

Så litt mascara er femti lag med sminke da? For det var det punktet handlet om. At man trenger ikke å ha så mye sminke på som man faktsik har. Vet du hva mascara gjør? Det fremhever øynene, det skjuler ingenting. DU av alle bør vite at litt mascara er veldig lite sminke i forhold til hva de fleste i dag bruker.

Skrevet
Å ligge med ni stykker mange år før man fyller tyve er jo slik jeg ser det kanskje ikke den aller beste investeringen for fremtiden.

Men heldigvis er vi forskjellige, noen liker damer som har vært borte i mye "blanda drops" og andre liker damer som egentlig liker og trives best med å holde seg til en av gangen.

Jeg er av den typen som elsker damer som elsker sex.

Årsaken til at gutter flest synes det er ugreit med jenteunger som har knulla for mye er ikke at de blir utbrukte som mange tror, men at slike damer oftere sårer gutter.

Man kan jo ikke bli ordentlig såret før en man liker å pule skikkelig godt velger å si at hun aldri skal ligge med deg mer, og hun skal bare ligge med alle andre gutter.

Dere jenter som har pult 10-20-30 gutter i årsforbruk, har dere tall på hvor mange dere har såret, eller teller dere ikke denslags, akkurat som amerikanerne som ikke teller irakiske tap av menneskeliv "fordi det angår ikke dem"?

Nå vet du ingenting om mitt liv, min situasjon, hvorfor jeg hadde denne perioden jeg hadde. Men jeg hadde mine grunner, og de grunnene hadde ingenting med at jeg liker å pule rundt. Jeg er en veldig empatisk og snill person, kanskje for snill av og til. Hvis noen har blitt såret blant de jeg har ligget med, så er det meg, ikke dem. Igjen, du vet ikke noe om situasjonen, så du trenger ikke å si "hvordan vet jeg det da".

Jeg er i fast forhold nå. Har var i snart et år. Har aldri vært i nærheten av å være utro, selv om mulighetene har vært der mange ganger. Dessuten, i forhold til de fleste jeg kjenner på min alder...Så er faktsik ikke ni stk så veldig mye.

Hvorfor jeg gidder å forsvare meg..Det vet jeg egentlig ikke..Kanskje fordi jeg ikke godtar å indirekte bli stemplet laus fordi jeg ikke har nådd 20 år enda.

Skrevet

Jeg forteller bare at jenter som har mange partnerbytter oftere havner i sjalusitrøbbel og andre vanskeligheter når man liker å ri på flere samtidig.

Personlig så forstår jeg den som ofte bytter partnere etter forhold, men den nye trenden å ligge med fremmede fordi at "da er det ikke følelser involvert" synes jeg er ganske drøy.

Alle jenter som har ligger med ca ti forskjellige i året må vel ha vært utro minst halvparten av gangene? Ellers hvordan ellers kan man forklare så mange forskjellige i løpet av så kort tid?

Eller var alle fremmede eller ukjente menn som man ikke kjente?

meg selv har ganske store dilemmaer knyttet til damas seksualitet, for det første ville jeg ikke hatt et forhold med en jomfrujente fordi hun ikke vet om valgene, og samtidig er det digg nok å få selvbekreftelse av en dame som har pult femten menn, men som velger deg!

Gjest 4TAWWGWA
Skrevet
Alle jenter som har ligger med ca ti forskjellige i året må vel ha vært utro minst halvparten av gangene? Ellers hvordan ellers kan man forklare så mange forskjellige i løpet av så kort tid?

tja det er vel så enkelt som dette

det finnes single kvinner som rett og slett liker sex og ligger med mange akkurat som single menn som liker sex

Gjest 4TAWWGWA
Skrevet

tja det er vel så enkelt som dette

det finnes single kvinner som rett og slett liker sex og ligger med mange akkurat som single menn som liker sex

Skrevet

Disse såkalte "single" jentene klarer ikke å holde seg til en av gangen forstår jeg?

Gjest Gjest
Skrevet
Disse såkalte "single" jentene klarer ikke å holde seg til en av gangen forstår jeg?

single kvinner trenger ikke holde seg til en om gangen. Det er det som definerer singel at man ikke er med 1 person. Men at man kan være med flere uten at det er utroskap

eller tror du at alle kvinner har kjæreste og at det bare er menn som er single?

Skrevet

Det jeg tror er at dere liker å bytte partnere oftere enn gutter. Min erfaring og mine venners erfaringer er at kvinner i langt større grad enn menn avviser sine seksuelle forbindelser når hun går lei.

Og den eneste grunnen til det er jo selvsagt at hun vil prøve en ny mann.

Menn er lette å få på kroken, trist som det er, men det skyldes at menn har større lojalitet og binder sine følelser mer knyttet til sex, enn deres lemfeldige forståelse av problematikken med å unnskylde dere "jammen et lite mindretall gutter har jo også mange damer og knuller rundt, da vil jeeeeg åssååååå".

Har alltid hatt disrespekt for kvinner som ikke forstår de følelsegalleriene som utspiller seg ved seksuell handling, de fleste menn binder seg følelsesmessige, mens de fleste kvinner "ikke får noe ut av å holde seg til en", - eller de sier "første gangen er aldri bra", eller "jeg blir kåt av å bytte mye, det får meg til å føle meg verdifull".

Gjest Gjest
Skrevet
Det jeg tror er at dere liker å bytte partnere oftere enn gutter. Min erfaring og mine venners erfaringer er at kvinner i langt større grad enn menn avviser sine seksuelle forbindelser når hun går lei.

Og den eneste grunnen til det er jo selvsagt at hun vil prøve en ny mann.

Menn er lette å få på kroken, trist som det er, men det skyldes at menn har større lojalitet og binder sine følelser mer knyttet til sex, enn deres lemfeldige forståelse av problematikken med å unnskylde dere "jammen et lite mindretall gutter har jo også mange damer og knuller rundt, da vil jeeeeg åssååååå".

Har alltid hatt disrespekt for kvinner som ikke forstår de følelsegalleriene som utspiller seg ved seksuell handling, de fleste menn binder seg følelsesmessige, mens de fleste kvinner "ikke får noe ut av å holde seg til en", - eller de sier "første gangen er aldri bra", eller "jeg blir kåt av å bytte mye, det får meg til å føle meg verdifull".

jeg tror du tar feil i det du skriver. Siden menn liker å bytte like mye som det kvinner måtte gjøre. Og kvinner går mye mer på det følsome innenfor sex og slikt en hva menn gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...