Gjest Jean Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hei! Nå begynner bryllupsfesten vår å nærme seg med stormskritt Det jeg tenker en del på nå om dagen er hvordan vi skal gjøre det med bordplassering. Jeg gifter meg med en iraker som ikke har foreldre eller annen familie enn sin søster her i Norge. Søsteren og hennes familie kommer, men ikke forlover og foreldre fra hans side. I tillegg en del venner av ham. Så det jeg lurer på er om noen har forslag til hvordan vi skal gjøre det med bordplassering...? Vi skal ha et E- bord. Fra min side er hele familien tilstede. Når det gjelder taler kommer ikke han til å holde noen for meg, for han har litt angst for å snakke norsk foran så mange. Litt trist, men jeg forstår ham jo godt... Men jeg har tenkt å holde tale for ham i alle fall! Aldri vært i bryllup før, så lurte på om dere har noen tips til hvordan jeg bør legge opp talen min?
Gjest ? Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Nå begynner bryllupsfesten vår å nærme seg med stormskritt Det jeg tenker en del på nå om dagen er hvordan vi skal gjøre det med bordplassering. Jeg gifter meg med en iraker som ikke har foreldre eller annen familie enn sin søster her i Norge. Søsteren og hennes familie kommer, men ikke forlover og foreldre fra hans side. I tillegg en del venner av ham. Så det jeg lurer på er om noen har forslag til hvordan vi skal gjøre det med bordplassering...? Vi skal ha et E- bord. Fra min side er hele familien tilstede. Når det gjelder taler kommer ikke han til å holde noen for meg, for han har litt angst for å snakke norsk foran så mange. Litt trist, men jeg forstår ham jo godt... Men jeg har tenkt å holde tale for ham i alle fall! Aldri vært i bryllup før, så lurte på om dere har noen tips til hvordan jeg bør legge opp talen min? hvor lenge har dere vert sammen?
Gjest Jean Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 hvor lenge har dere vert sammen? Hva har det med saken å gjøre...? Vi har "vert" sammen i fem år.
Kanutten Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hei Tenkte bare jeg skulle følge med i denne tråden litt, ettersom bordplassering også kan bli ett problem for oss, da min kjære ikke har famile, mens jeg har stor familie, Beklager at jeg ikke har noen tips.
Gjest Jean Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Hei Tenkte bare jeg skulle følge med i denne tråden litt, ettersom bordplassering også kan bli ett problem for oss, da min kjære ikke har famile, mens jeg har stor familie, Beklager at jeg ikke har noen tips. Går helt fint, men håper noen kan hjelpe oss snart Hvor mange kommer i ditt bryllup? I vårt blir det 55, og majoriteten er fra min familie.
Kanutten Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Går helt fint, men håper noen kan hjelpe oss snart Hvor mange kommer i ditt bryllup? I vårt blir det 55, og majoriteten er fra min familie. Vi blir mellom 80 og 100 til middag. Det meste av dette er min slekt, samt venner av oss begge. Kjæres familie er 7 stk.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Vi blir mellom 80 og 100 til middag. Det meste av dette er min slekt, samt venner av oss begge. Kjæres familie er 7 stk. Oi, så mange! Vet du hva slags type bord dere skal ha eller? E- bord, hestesko...? Siden det er så få fra hans familie kunne dere jo (dersom dere har E- bord) la hans familie (de som ikke skal sitte på "vip- bordet") få sitte i den midterste utstikkeren, som da blir rett ved brudeparet, sånn sett blir de litt mer samlet? Eller kjenner familiene hverandre godt fra før?
Kanutten Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 I det lokale vi skal være, passer det best med E-Bord ja. Eller.. Det blir E bord med en ekstra strek på, slik at det blir 4 bord som går ut fra Hovedbordet tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå