Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hei! Hva er grensen for at tattovering kan koste deg jobben? Jeg har selv 3 tattoveringer, 1 bak ryggen, 1 på armen (ved biceps) og 1 på underarmen (ved håndleddet der). Jeg har tenkt å tattovere meg en drage rundt hele armen (ikke sikkert!) Og samtidig har jeg tenkt å studere revisor.. kan blekkene ødelegge for mg?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Vil ikke tro at dette skal ha så mye å si da man som revisor gjerne bruker langermet skjorte/genser etter hva jeg har forstått? Tatoveringene kan jo ikke støte noen så lenge de ikke vises?
Saeria Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Så lenge de kan skjules, bør de ikke utgjøre et problem. Det er verre hvis en tatoverer ansikt, hals, har full sleeve og ikke mulighet til å dekke de til.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Så lenge de kan skjules, bør de ikke utgjøre et problem. Det er verre hvis en tatoverer ansikt, hals, har full sleeve og ikke mulighet til å dekke de til. Vel, det blir jo sånn sleeve aktig da, men det kan fortsatt dekkes til.. Liksom, hele venstre armen min fra skuldrene til ca håndleddet blir dekket md blekk... vil det fortsatt gå bra? Leste at hvis man skal være direktør for et selskap skal man fjerne tattisene... stemmer dette?
Saeria Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Personlig hadde ikke jeg brydd meg, så lenge en var tildekket foran kunder. Hva andre mener, kan jeg ikke svare på. Men jeg mener at tildekkede tatoveringer ikke skulle/burde være noe problem. Hvordan du kler deg på fritida er din egen sak.
Sol79 Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Vet ikke om du er jente eller gutt, men spørsmålet er om tattoo'n synes når du går i kortarma, noe man gjerne gjør om sommeren. Revisorvenninna mi fikk beskjed av sjefen om å ta ut piercingen hun hadde i ansiktet, og for å være helt ærlig, er jeg enig i at det ikke er passende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå