Gå til innhold

__Har DU hørt om dette ??__


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest alenemor_til_2

SEROPRIN ?? :o

har du hørt om det, eller enda bedre prøvd det??

hva kan du fortelle om det?

vet ikke om det er lov men jayja :roll: ..... her er adr. www.SEROPRIN.net

takker for svar...

ps. jeg vil ikke vite hva dere tror, men hva dere vet om SEROPRIN...!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google sier:

Seroprin øker effektivt forbrenningen ved å ta i bruk to farmasøytiske komponenter. Når Seroprin inntas, stimuleres reseptorer som ligger på overflaten av de individuelle fettcellene. Dette foregår i to stadier.

FØRSTE STADIUM: TERMOGENASE: VEKTTAP KONTRA FETT-TAP

Din kroppsvekt er hovedsakelig representert av muskelvev og fettvev. Magert muskelvev er metabolisk aktivt – det er av natur en "kaloriforbrenner". Fettvev er ikke slik. Derfor må ethvert program for vekttap fokusere på å redusere mengden fett i kroppen, og samtidig beholde så mye magert muskelvev som mulig. Dessverre er det vanlig at man ved "slanking" mister dette meget viktige muskelvevet. Seroprin forbrenner effektivt opplagret fett uten at det går ut over det magre muskelvevet. Dette lar deg oppnå – og opprettholde – et langtids vekttap og fett-tap!

ANDRE STADIUM: ØKNING AV SEROTONINET

Serotonin spiller en vesentlig rolle hos enhver person som streber etter å holde vekten, eller å ta av overflødige kilo. Det var gjennom økning av serotoninet at du kan holde vekten! Seroprin™ bruker et virkestoff som kalles 5-Metoksytriptamin som finnes naturlig i menneskets hjerne, i fordøyelsessystemet, og i pinealkjertelen til å oppnå dette.

Går du til vår hjemmeside http://www.seroprin.net/ vil du finne svar på alle dine spørsmål om slanking

SEROPRIN SLANKING

• Reseptfritt – ingen ordinering nødvendig!

• Ikke basert på skadelige stoffer som efedrin, CLA e.l!

• Avansert ernæringsbiologi med DRAMATISKE resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som det er for godt til å være sant, men jammen får jeg lyst til å prøve. Har omtrent ti kilo jeg skulle blitt kvitt.

Har du tenkt å prøve alenemor?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANDRE STADIUM: ØKNING AV SEROTONINET

Det er akkurat dette de mest brukte antidepressiva gjør.

Slankeproduktet her som ikke er på resept må vel mest sannsynlig være lite virkningsfullt , evt ikke særlig lurt å bruke uten å snakke med lege. Holder en knapp på det første, "vidunderkurer" er vanligvis bare humbug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alenemor_til_2

Ja, jeg tror pinade meg at jeg skal hive meg på en pakke jeg :hoho: *ler*

blir du med?? :D

Flere som vil hive seg på?

kan kalle det:Seroprin-gjengen *looo* :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! har alltid drømt om å være med i en gjeng med navn etter et legemiddel :hoho::hoho:

Suz - slankbar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om noen av dere prøver, pliiiiiis gi en tilbakemelding.

Dette vil jeg gjerne prøve også (når jeg har penger til overs!), om det fungerer elvfølgelig! :)

Fattig mor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om dere hørte erneringsproffesoren på Tv her en kveld, så sa han følgende:

Det er villedene reklame fra diverse firmaer som påsto at div. midler øker forbrenningen. det er ikke noen midler som er påvist etter masse undersøkelser som øker forbrenningen til folk.

Det var foretatt vitenskapelige tester for å få dokumentert en gang for alle virkningene av disse påståtte forbrenningsøkende stoffer som selges overalt.

Nå er det eplesidereddik, neste gang er det noe nytt. Det er hele tiden noe folk må kjøpe.

I markedsføringen bruker de ord som dokumentert effekt. Noe slikt finnes ikke.

Jeg kontaktet et firma som reklamerer hardt i disse dager.(Naturpost) Jeg har sendt flere mail. Jeg ba om den dokumentasjon de hadde på det de påsto hadde dokumentert effekt, hvor den kom fra ol. Har til dags dato ikke hørt noe.

"dokumentert effekt" selger til de som sliter med overvekt. Vi kaster millioner av kr ut i vinduet hvert år.

Eneste som hjelper er kostomlegging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alenemor_til_2_

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Ok, da er vi Seroprin - gjengen *ler*

jeg har nå bestillt den lille pakken til:kr 248.- (60 dagers forbruk som gir en vektreduksjon på ca 5-10 kg) :briller:

hehe... la til en 20 kroning og håper å få den brennkvikkt i porten *ler*

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

jayja,, dette kan bli spennende dette her.....!!!?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alenemor_til_2_

[quote="la til en 20 kroning og håper å få den brennkvikkt i POSTEN, mente jeg..kremt,kremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja om du tror du skal gå ned opptil ti kilo på 2 mnd ved å ta en pille? Vi liker vist og bli lurt, men trøsten er at det iallefall noen som tjener noe grønnjævlig på slike idioter som oss som ikke har "peiling" på hvordan kroppen fungerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja om du tror du skal gå ned opptil ti kilo på 2 mnd ved å ta en pille? Vi liker vist og bli lurt, men trøsten er at det iallefall noen som tjener noe grønnjævlig på slike idioter som oss som ikke har "peiling" på hvordan kroppen fungerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

om du syns det så har du lest veldig lite her på kg. Ta din pille og stup i seng. Den virker også når du sover sies det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilla

Noen av dere som har bestilt dette som har mottatt noe enda?

Jeg bestilte med ekspress levering forrige uke, men har ennå ikke mottatt noe. Det skulle ta 3 dager med ekspress.

Jeg har ikke mottatt noen bekreftelse på min bestilling heller.

Jeg prøvde å ringe kundetelefonen deres som står oppført på nett, men der er det kun en melding om at nummeret ikke er i bruk!

Jeg har nå sendt en mail til dem, så får jeg se om det er respons å få.

Jeg vet at meste parten av slike fimaer driver med humbug, og at en pille i seg selv ikke er nok til å gå ned i vekt. Men jeg er nå i en slik situasjon at jeg er villig til å prøve. Jeg må legge til at jeg har begynt å trene jevnlig og har endret kostholdet mye. Jeg håper at dettte middelet kanskje kan gi en liten ekstra hjelp i vektreduksjonen.

Det er jo lov å håpe :sjarmor:

Jeg har selvsagt IKKE betalt med kredittkort, men bestilte med postoppkrav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady-M

Bruk heller de 250 kr på et helsestudio!! :wink: Synes det høres spoky ut med piller som øker serotonin produksjonen. Det er det samme som lykkepillen og kan gjøre deg avhengig. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...