Gjest damdidam Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hei Virker kanskje litt teit det her.. men pytt pytt.. Jeg fikk mine Cerazette mini piller for noen mnd siden. Men valgte å ikke starte med de da. Så om ei uke så skal jeg være i oslo sammen med en fyr. Og uhm.. det er nok en sjanse for at det blir noe på meg den helga heh... Kjenner han og har rotet med han før. Men det kjiiiipe er at jeg venter mensen i løpet av et par dager ELLER akkurat når jeg skal treffe han. Så lurer jeg på om jeg kanskje skulle ha begynt på Cerazette pillene i morgen. Jeg har lest her inne at det visstnok er mange som sliter med småblødninger med dette. Men ut av alle pravensjonsmidlene jeg har prøvd så har jeg reagert helt fint. Null mensen eller mellomblødning. SÅ jeg tror nok jeg skal være heldig med dissepillene også Men.. MÅ man starte på de første mensdag? er det suuper viktig?
birma Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Klippet fra felleskatalogen: Den første pakken med Cerazette. Hvis du ikke har brukt noen form for hormonell prevensjon den siste måneden. Vent til menstruasjonen begynner. På den første menstruasjonsdagen tar du den første Cerazette tabletten. Det er ikke nødvendig å bruke tilleggsprevensjon. Du kan også starte på 2. til 5. menstruasjonsdag, men i det tilfelle må du passe på å bruke tilleggsprevensjon (mekanisk prevensjon, f.eks. kondom) de første 7 dagene i den første måneden (syklusen) du tar tabletter. Selv er jeg på leting etter andre ting å bruke, for jeg har småblødninger - vet aldri når de kommer, har humørsvingninger (PMS). Er ikke glad i disse pillene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå