Gå til innhold

Oliven som snacks


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen flere som digger oliven som snacks?

Jeg elsker den kraftige smaken. De umodne (grønne) er best. Og ikke billigsorten til 20 kr, men de av god kvalitet eller ferskvare fra innvandrerbutikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oliven er supergodt! Jeg pleier til lunsj å skuffe oppi ganske mange av dem fra salatbaren på universitetet. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Digger også oliven - liker både de grønne og de sorte.

Ridderheims og Bama har mange gode varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg spiser mykkje oliven, eg og samberen spiser oliven til alle måltid.

Kjøper dei største glassa med grønne oliven på innvandrer butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven er kjempegodt! Jeg pleier å variere mellom svarte og grønne, og mellom greske og spanske oliven.

Noen ganger kjøper jeg de som er fylt med hvitløk, ansjos e.l

Og nybakt brød med tapenade er noe av det beste jeg vet, nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Er også veldig glad i oliven, både de sorte og de grønne. Nam nam. I nærbutikken her får man kjøpt en liten boks med store grønne oliven med grønn chili inni, kjempegode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mie_*

Anbefaler de som bor i Bergen å gå innom "Olivenmannen" i kjøttbasaren. Han selger marinerte oliven av forskjellige typer, og det er bare fantastisk godt! Har kjøpt oliven i forskjellige typer til å kose med med under em-finalen i kveld, samt fetaost og serannoskinke :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Anbefaler de som bor i Bergen å gå innom "Olivenmannen" i kjøttbasaren. Han selger marinerte oliven av forskjellige typer, og det er bare fantastisk godt! Har kjøpt oliven i forskjellige typer til å kose med med under em-finalen i kveld, samt fetaost og serannoskinke :sikle:

Olivenmannen er ikke lenger på Kjøttbasaren. Han tjente ikke nok på virksomheten, og måtte dessverre legge ned. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalamataoliven er de jeg liker aller best, men de fleste typene inntas med velbehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...