Gå til innhold

Gave til barnehagepersonalet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Venninna mi som jobber i bhg fikk engang et flott krus + te og teklype fra ett av "sine" barn. Det var en gave hun satte pris på! :)

Og et koselig kort!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi har gitt uregistrerte lottokuponger til de ansatte i bhg og lærerne på skolen.

Har laget et fint kort og tapet fast kupongen inni.

Det har alle syntes var en gøy gave.

Må innrømme at jeg har kjøpt akkurat de samme kupongene til meg selv óg. Er ikke et bedre menneske enn at jeg hadde syntes det var litt dumt hvis akkurat de kupongene gikk inn med milliongevinst, og jeg ikke fikk noe. På denne måten blir det evt gevinst til begge.

Gurken

Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Mine to barn slutter i en bhg de har gått i noen år. Den ene for å begynne på skolen, den andre for å bytte bhg.

Vet at noen kjøper gaver til personalet når barna slutter, og noen få også til jul- og sommeravslutning.

Hva er vanlig? Kjøper man til alle på avdelingen, uavhengig av om de har jobbet der i to mnd., eller siden barna begynte? Hva kjøper man eventuelt?

Har også hørt at noen kjøper en gave til avdelingen. Er dette like vanlig som å kjøpe til ansatte?

Jeg jobber i glassmagasin, og i forrige uke var det VELDIG mange foreldre som kom og kjøpte kuvertbrikker med tilhørende glass-underlag til barnehageansatte! :) De vi har, er hvite med blomster på i masse fine sommerfarger. 99kr for 6stk av hver.

Noen kjøper også andre typiske "sommer-ting-til-verandaen" som servise i melamin med friske farger! :)

Ellers så kan jeg også fortelle at da jeg jobbet i barnehage, fikk jeg sjokolade, blomster, tegninger og te av foreldrene da jeg sluttet.. :) Det varmet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...