Gjest Snart frisk? Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hei(: Har nå endelig tatt meg sammen og vært hos legen og fortalt om mitt forhold til mat/kropp/trening. Fikk diagnosen bulimi, visste jo dette fra før. Nå gidder jeg ikke leve dette livet mer, og da jeg fylte 24 tenkte jeg at nok får være nok, og har bare kastet opp en gang siden (Snart en mnd siden nå) Føler meg egenltig lykkelig, fornøyd med meg selv, synes ikke jeg er stygg,feit eller noe og lykkes i det jeg driver med..Likevel fikk jeg resept på fontex av legen. Noen som har erfaring med medisinen? Bivirkninger etc? Er litt skeptisk..men virker for meg som en grei løsning, ikke motivert for noe psykolog og redd samboeren skulle finne ut av det. Vil helst ikke blande inn han i dette, synes ikke det er noen vits for han kan ikke gjøre noe til eller fra (han er verdens beste!) Vil jo bare være den nydelige og glade kjæresten hans! :rødme: Kan nok innrømme at jeg ser svart på ting til tider ..ikke lystig til sinn akkuat,men holder det inni meg og gråter litt for meg selv.
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har gått på fontex i et år nå. Har ikke merket noen bivirkninger. Det er ingen mirakelkur, det er viktig å huske på. Jeg er iallfall mye bedre nå, det er det nok mange grunner til, men psykiateren min vil at jeg skal fortsette med fontex noen måneder til likevel. Jeg er på 30 mg. 60 mg er vel maksdosen, og evt bevirkninger varier vel med dose.. Lykke til:) Det blir bedre etterhverthttp://forum.kvinneguiden.no/style_images/1/folder_post_icons/icon12.gif
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har gått på fontex i et år nå. Har ikke merket noen bivirkninger. Det er ingen mirakelkur, det er viktig å huske på. Jeg er iallfall mye bedre nå, det er det nok mange grunner til, men psykiateren min vil at jeg skal fortsette med fontex noen måneder til likevel. Jeg er på 30 mg. 60 mg er vel maksdosen, og evt bevirkninger varier vel med dose.. Lykke til:) Det blir bedre etterhvert
leandra Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har slitt mye med depresjoner og spiseproblem. Har prøvd mye forskjellige medisiner. Fontex er den jeg har hatt desidert best virkning av. Jeg har brukt den i flere år nå, ikke antydning til bivirkninger og kommer ikke til å slutte med dem, ihvertfall ikke de neste 10 årene Bivirkninger og slikt varierer jo fra person til person, hvis du får noen får du heller ta det opp med legen Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå