Gå til innhold

Healing

Fremhevede innlegg

Gjest Mumsi
Skrevet

Jeg har så lyst til å forsøke healing. Mange synes sikkert alle er kvakksalvere, men de av dere som ikke synes det, har dere noen erfaringer slik at jeg kommer meg til noen som faktisk har noe å bidra med? Helst i Akershus evt. i Oslo.

Jeg har ingen spesiell sykdom, men har det liksom ikke så bra. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg var glad, og jeg har vært trett og uopplagt i flere år. Legene finner ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde healing en stund, jeg hadde troen på det fra før, men hadde aldri noen gang ventet meg den effekten jeg fikk.

hva som skjedde i kroppen, hva man fikk kontakt med blant annet.

Jeg vil absolutt anbefale det. Hjalp mye for meg...

Hun jeg gikk til sa at det morsomste var når hun fikk inn de som var fryktelig skeptiske, for de ble som regel helfrelst når de kjente effekten av healing.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ingen formening om healing. Jeg er skeptisk, og ville aldri gått til en healer selv.

Det jeg uansett ville anbefalt deg å gjøre, er å ta kontakt med en lege som bruker ortomolekylær medisin. Det handler om kroppens mineralnivå og hvordan ubalanser i mineralene og forholdet mellom dem påvirker kroppen. F.eks. vil lavt nivå av magnesium gi lav energi, nedstemthet/depresjon, søvnproblemer mm. Dette er ting som ikke kan måles hos leger flest, fordi en blodprøve ikke kan fortelle noe om mineralnivå.

Jeg har selv slitt med tilsvarende som deg i massevis av år, og nå føler jeg endelig at jeg har funnet noe som både kan forklare og hjelpe meg å komme ut av alt det vanskelige.

Det er kun 5-6 leger som driver med dette i Norge (men en god del alternativ-terapeuter). Jeg har gått til en som holder til på Klinikk Nydalen i Oslo: Dr. Rolf Luneng. Anbefaler deg virkelig å ta kontakt med han. Om ikke annet så for å høre hva han har å si.

Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet

Jeg har ikke vært hos en selv fø, men jæresten min har gått til dette flere ganger og sverger på at det funker. Jeg vet jo at han ikke ville løyet om noe slik. Jeg har selv vært veldig skeptisk men blitt litt usikker etter jeg ble sammen med han. Jeg vet bare at det var en dame som bodde på st.haugen og at hun tok 2000,- for èn time.. Men det skulle visst fungere, og han il ta meg med dit siden jeg er så kald på føttene og hendene hele tiden. Hun er visst en vidunderkvinne som klarer alt;) Hehe

Gjest Tanita
Skrevet

2000 hørtes veldig mye ut!

Jeg fikk prøvd healing en gang, healeren vinket meg inn og ga meg gratis time! Jeg hadde ingen tro på dette og syntes det hele var litt... Ja, rart... Men etter en stund slappet jeg av og det var bare helt utrolig. Har vært mye plaget med forkjølelser, bronkitt osv, men etter healingseansen var jeg fri for alt sånt i over to år. Om det virker? Ja, det er jeg overbevist om!

Gjest Mumsi
Skrevet
Jeg prøvde healing en stund, jeg hadde troen på det fra før, men hadde aldri noen gang ventet meg den effekten jeg fikk.

hva som skjedde i kroppen, hva man fikk kontakt med blant annet.

Jeg vil absolutt anbefale det. Hjalp mye for meg...

Hun jeg gikk til sa at det morsomste var når hun fikk inn de som var fryktelig skeptiske, for de ble som regel helfrelst når de kjente effekten av healing.

Hva het den du var hos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...