Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hei! For ca. 3 uker siden klarte jeg å tråkke på min egen tå, noe som resulterte i blå og lilla tå og en sterk smerte. Jeg har før knukket storetåa, men smerten er ikke den samme. Denne gangen er det dessuten tåa ved siden av storetåa som fucker. Tingen er at jeg lurer på om det ikke bare er tåa som er brukket, men også det benet som går opp i tåa? Tårota, liksom.. Jeg har vært hos legevakten, og de tok røntgen, men fant ingenting. Likevel har jeg forsatt kjempevondt. En spesifikk smerte, og ikke en diffus, som det ofte er med forstuelse. Det jeg lurer på er om noen har hatt det likt? Skal jeg dra meg til legen igjen? Jeg håper ikke jeg blir halt resten av livet, liksom.
Sagittarius Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 jeg synes du burde vente litt til og se om det går over. har det blitt noe bedre i løpet av disse ukene, eller akkuret samme? den er ikkert ikek brukket hvis legen ikke fant det ut på røntgen. de gipser uansett ikke en brukket tå. jeg har brekt en en gang, men det måtte bare gå over av seg selv. det gjør utrolig vondt å få lått /tråkket på tærne. håper det snart går over. god bedring
Gjest TS Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Takk for svar! Det bekymrer meg ikke om jeg kun har knukket tåa, det vet jeg ikke kan gjøres noe med. Det er det leddet som tåa er festet til som bekymrer meg. Men jeg får nok bare vente og se litt til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå