Gå til innhold

Fineste stranda i sør frankrike!?


Shine21

Anbefalte innlegg

jeg var på den franske rivieraen for omtrent 4 år siden.. nå vurderer meg å min kjære å ta en tur nedover i slutten av juli når ferien vår begynner. jeg var i juan les pins sist, var også innom nice,cannes og st.tropez.. har tenkt litt på menton denne gangen, eller hvertfall cote d`Azur området.. men er vurderer også å bo i nice eller en plass d er mulig å finne litt billig hotell å ta leiebil rundt forbi..er ute etter fINE plasser, litt palmer å sandstrand hverfall.. er ikke så fan av stranda i nice med masse steiner... i juan les pins er d en laaang sandstrand om jeg ikke husker feil, men har dere noen tips til fine plasser i disse områdene ??? evt fine hoteller, restauranter.. o.l ... alt av tips blir jeg glad for :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jatakkbeggedeler

Porquerolles er en øy rett utforbi kysten, som er veldig koselig, med masse strender, sykkelstier, vingårder etc. Franskmennene selv drar mye her når de skal på stranden.

Eneste jeg er litt usikker på er hvor langt det er å kjøre fra Nice området til Porquerolles.

http://www.provenceweb.fr/e/var/porqueroll...orquerolles.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sanda i Nice er steinete, men fin å gå tur langs, i hvert fall hvis man holder seg langs veien. Og det er jo en flott by. Stranda i Cannes er nok behageligere å gå barbeint langs ;) med sin fine sand. Men likte Nice bedre som by, selv om det var litt fascinerende å gå og kikke i butikkene langs strandpromenaden i Cannes, der omtrent ingenting kostet under 100 000 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_Vito
Porquerolles er en øy rett utforbi kysten, som er veldig koselig, med masse strender, sykkelstier, vingårder etc. Franskmennene selv drar mye her når de skal på stranden.

Her var vi i fjor, kjempefint.

Lei deg en sykkel (ingen biler her), du får deg litt trim, og du sykler rundt omkring på øya og kan velge og vrake mellom forskjellige strender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cannes har en fin sandstrand. Nice har som nevnt steinstrand, men det er en fin by da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...