Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Når jeg kjeder meg så spør jeg (dumme) spørsmål jeg alt vet svaret på bare for å se hva folk svarer. Gjør du det? Hva gjør du når du kjeder deg?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Når jeg kjeder meg så spør jeg (dumme) spørsmål jeg alt vet svaret på bare for å se hva folk svarer. Gjør du det? Hva gjør du når du kjeder deg? Svarer på dumme spørsmål...
kospia Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 kjeder meg jeg også, derfor sitter jeg inne på KG
lille_lam Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg sier mye rart, og bare babler mye tull. Stiller mange rare/teite spørsmål også, spørsmål som har rare og korny svar. For så å få latteranfall av svaret eller tilogmed føre svaret er avgitt, siden jeg vet at svare på spørsmålet også er teit Eller bare begynner å fortelle noe som virker veldig spennende og interresant ut for så å flate det hele ut med en veldig barnslig og uforventet avsluttning. Endret 26. juni 2008 av lille_lam
Lille Lea Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 kjeder meg jeg også, derfor sitter jeg inne på KG Me too.. EKSTREMT! Fotball EM, Jippi!! Vel........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå