Gjest Hva? Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Har nå en 100% stilling i barnehage, men ser nå at for å få endene til å møtes så må jeg ta meg en ekstrajobb... Desverre så har ikke mye energi igjen i kroppen når jeg kommer hjem fra jobb om dagene, så det bør være en ekstrajobb der jeg rett og slett ikke sliter meg ut. (har også mann og barn som trenger LITT energi fra meg ) Noen som har noen forslag til hvilke jobber jeg kan se etter? Blir jo såklart kvelder/netter/helger jeg kan jobbe.
Lille Lea Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Syns man blir sliten i alle jobber jeg da:P Enten i hodet eller i kroppen! Sittejobb, bak disken på Sats, respesjon o.l?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Dette er kanskje et veldig dårlig råd, og det er ikke bare bare å gjøre det. Men kan du ikke se etter en annen 100% jobb hvor du tjener bedre? Ellers så har jeg en venn som jobber hver 3 helg som hvilende nattevakt, og h*n går på skole hver dag i tilegg. Kanksje det kan være noe, som ikke er altfor slitsomt(utenom når det skjer noe spesielt)
Carebear1 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Enig med en over her som sier at du bør finne en jobb der du kan sitte. Og IKKE på et støyende sted. Hva med kveldssekretær eller resepsjonsjobb? Eller annen form for kontor på kveldstid? Kontakt vikarbyråer - de har ofte mye jobber av ovennevnt type.
Marikke Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Gallup - ringe folk og spørre hva de stemte på sist og hvilke energiselskaper de kjenner til og sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå