Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest -allie-
Skrevet
Hei.

Jeg har brukt Tigis's Dumb blond shampoo (rosa) og reconstructor (gul). Er ikke bare for blondiner nei - er for alle hårfarger. Lukter i overkant hubba-bubba men gir fin glans og ingen floker. God fornøyd med de produktene.

Jeg har litt fall i håret og liker at det krøller seg. Har brukt Curls Rock serien fra Tigi før og husker at jeg likte den veldig godt også - husker ikke hvorfor jeg bytta egentlig.. :)

Men siden jeg har tendens til sensitiv hodebunn og syns det var på tiden å prøve noe nytt har jeg nå bestilt meg "KÉRASTASE DERMO-CALM BAIN RICHE HAUTE TOLÉRANCE (SENSITIVE SCALPS & DRY HAIR)" fra Lookfantastic til kr 110,- Håper den er bra - noen som har erfaringer med den?

Jeg har også sensitiv hodebunn med og har kjøpt kerastase dermo calm. Den hjelper! Men jeg kjøpte den billigere på strawberrynet, rundt 70 kr! Det er forresten to varianter av denne sjampoen, den som er gjennomsiktig har mindre effekt enn den som ser mer fyldig ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har også sensitiv hodebunn med og har kjøpt kerastase dermo calm. Den hjelper! Men jeg kjøpte den billigere på strawberrynet, rundt 70 kr! Det er forresten to varianter av denne sjampoen, den som er gjennomsiktig har mindre effekt enn den som ser mer fyldig ut!

Wow - 70kr var billig da - ser de ligger på 135kr på strawberrynet nå - så du må ha gjort et kuuuuppp!

Skrevet

Tigi er foreløbig det værste frisørmerket jeg har prøvd.. Kjøpte på LF Tigi moisture maniac sjampo og balsam ( skulle være smart å kjøpe økonomisk og endte opp med en liter sjampo og en liter balsam) Det var som en dårlig butikk sjampo, tørket ut håret, var nesten umulig å gre ut håret, selv med masse balsam. :forvirret: balsamen var helt grei for seg selv!

Har pga denne erfaringen ikke prøvd noe av de andre produktene :filer:

Gjest dalieo
Skrevet
Tigi er foreløbig det værste frisørmerket jeg har prøvd.. Kjøpte på LF Tigi moisture maniac sjampo og balsam ( skulle være smart å kjøpe økonomisk og endte opp med en liter sjampo og en liter balsam) Det var som en dårlig butikk sjampo, tørket ut håret, var nesten umulig å gre ut håret, selv med masse balsam. :forvirret: balsamen var helt grei for seg selv!

Har pga denne erfaringen ikke prøvd noe av de andre produktene :filer:

Oi :klø: Hvilken hårtype har du, da?

Skrevet

Jeg har ikke så veldig vanskelig hår, bare litt:) men er nødt å bruke frisør produkter :fnise: Jeg har langt hår med ganske mye fall i håret. tynne hårstrå, og litt tørt i tuppene.

Har brukt redken all soft i sjampo, balsam og kur, og håret er strålende fornøyd med de håroduktene i hvertfall..

Bruker nå Matrix biolage! er fornøyd, men blir nok redken igjen neste gang.

Ellers har jeg brukt KMS og Kerastase sånn innimellom.

Ikke Tigi lenger :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ingen av sh/balsamene til Tigi, de er rett og slett dårlige, bortsett fra at Catwalk-produktene er helt ok.

Stylingproduktene derimot er kjempebra, mange av dem i alle fall! Selv om ma ikke liker sh/balsamene burde man altså prøve stylingproduktene!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dumb Blonde- produktene. Tidligere kjøpte jeg disse på Strawberrynet, men de er MYE billigere på ebay.com (ikke ebay.co.uk). Fikk 3 stk 750 ml med shampo til 130 kr, inkludert porto! Me like ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om Tigi bedheadserien har noen produkt som ligner på KMS hair play, molding paste? Det er ei sånn grønn flaske.

Liker i grunn den veldig godt, men min er nesten tom, så har lyst å kjøpe et produkt fra TIGI som ligner. Noen tips?

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Anneli_*
Skrevet

Noen som kan anbefale noe for meg?

Har helt rett hår, veldig tynt og har ekte lyselyyyse blondt. (Ikke farget)

Ønsker meg fyldigere hår og litt fall i det, noen anbefalninger? (:

Gjest Gjest
Skrevet
Noen som kan anbefale noe for meg?

Har helt rett hår, veldig tynt og har ekte lyselyyyse blondt. (Ikke farget)

Ønsker meg fyldigere hår og litt fall i det, noen anbefalninger? (:

med Superstar får du iallefall volum ;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...