Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo
Skrevet

Har hørt mye bra om dette merket, så lurer på om noen har spesifikke anbefalinger? Hårkurer, shampoo, balsam og så videre?

Har forresten tykt, litt krøllete hår. Trenger fukt, og vil gjerne ha mer glans.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Liker "After Party". Det gir litt glans og temmer sånne irriterende småhår som står opp når håret er nyvasket og nyfønet.

Skrevet
Liker "After Party". Det gir litt glans og temmer sånne irriterende småhår som står opp når håret er nyvasket og nyfønet.

Enig i denne. I tillegg lukter den nam. :)

Gjest dalieo
Skrevet

Har After Party fra før ;) Synes også den lukter kjempegodt! Forresten, noen andre som ser likheten mellom den rosa flasken og et visst manlig kjønnsorgan?

Hva med Dumb Blonde, er det bare for lyst blondt hår? Har lest at man får silkehår av den :sminkedokke:

Skrevet

Hm, After Party har jeg ikke prøvd, men den må jeg teste. Er det som en krem eller?

Jeg bruker også Tigi, hva heter den da...curls rock eller noe sånt. Blå flasker. Bruker shampo, balsam og krem/styling fra denne. Men det var vel ikke spørsmålet. ;) Men gode produkter er det, de lukter kanskje litt vel fruktig, men man blir vant til det.

Gjest dalieo
Skrevet
Hm, After Party har jeg ikke prøvd, men den må jeg teste. Er det som en krem eller?

Jeg bruker også Tigi, hva heter den da...curls rock eller noe sånt. Blå flasker. Bruker shampo, balsam og krem/styling fra denne. Men det var vel ikke spørsmålet. ;) Men gode produkter er det, de lukter kanskje litt vel fruktig, men man blir vant til det.

Å, hvilken hårtype har du? Curls rock hørtes litt lovende ut, siden jeg har en del fall og krøller som jeg må temme. Hva gjør de for håret ditt?

After Party er en krem ja, som gjør håret glattere og mer glansfullt. Anbefales :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har også krøller som må temmes. :) Ikke slettes ut, men bare formes. Jeg har langt hår, og noen småhår på toppen. Da hjelper kremen til å la alt gå i ett på en måte. Veldig fornøyd med den altså! Og så billig da, bestiller alt fra Strawberrynet. Fant ikke den du snakket om der.

Gjest dalieo
Skrevet

Har også langt hår :) Med rette produkter og uten føning og generell varmebehandling får jeg løse krøller og bølger som ser ut som de er laget med en stor krølletang. Men hvis jeg ikke gjør "rutinen" i dusjen og etter blir det tørt og vilt. Så er avhengig av gode produkter og god tid for at det skal se noenlunde bra ut.

Er fortsatt interessert i bed head-erfaringer :goodbye: Noen som bruker moisture maniac, eller hva den serien heter?

Skrevet
Har også langt hår :) Med rette produkter og uten føning og generell varmebehandling får jeg løse krøller og bølger som ser ut som de er laget med en stor krølletang. Men hvis jeg ikke gjør "rutinen" i dusjen og etter blir det tørt og vilt. Så er avhengig av gode produkter og god tid for at det skal se noenlunde bra ut.

Jepp, det tar sin tid å ha fine krøller ja! :fnise: Og riktige produkter, selvfølgelig.

Skrevet

Hei:)

Jeg er veldig fornøyd med Bed head ego boost split end mender & leave-in conditioner og Catwakt thickening shampoo. Også Tigi bed head superstar blow dry lotion. De har en hårspray som også er noe av det bedre jeg har prøvd, men husker ikke navnet i farta.

Jeg har glatt lyse brunt hår, og jeg higer etter mer volum.

Skrevet

Hei.

Jeg har brukt Tigis's Dumb blond shampoo (rosa) og reconstructor (gul). Er ikke bare for blondiner nei - er for alle hårfarger. Lukter i overkant hubba-bubba men gir fin glans og ingen floker. God fornøyd med de produktene.

Jeg har litt fall i håret og liker at det krøller seg. Har brukt Curls Rock serien fra Tigi før og husker at jeg likte den veldig godt også - husker ikke hvorfor jeg bytta egentlig.. :)

Men siden jeg har tendens til sensitiv hodebunn og syns det var på tiden å prøve noe nytt har jeg nå bestilt meg "KÉRASTASE DERMO-CALM BAIN RICHE HAUTE TOLÉRANCE (SENSITIVE SCALPS & DRY HAIR)" fra Lookfantastic til kr 110,- Håper den er bra - noen som har erfaringer med den?

Gjest dalieo
Skrevet
Hei.

Jeg har brukt Tigis's Dumb blond shampoo (rosa) og reconstructor (gul). Er ikke bare for blondiner nei - er for alle hårfarger. Lukter i overkant hubba-bubba men gir fin glans og ingen floker. God fornøyd med de produktene.

Jeg har litt fall i håret og liker at det krøller seg. Har brukt Curls Rock serien fra Tigi før og husker at jeg likte den veldig godt også - husker ikke hvorfor jeg bytta egentlig.. :)

Men siden jeg har tendens til sensitiv hodebunn og syns det var på tiden å prøve noe nytt har jeg nå bestilt meg "KÉRASTASE DERMO-CALM BAIN RICHE HAUTE TOLÉRANCE (SENSITIVE SCALPS & DRY HAIR)" fra Lookfantastic til kr 110,- Håper den er bra - noen som har erfaringer med den?

Oi, så billig for kerastase.. trodde det var kjempedyrt. Tror kanskje jeg skal prøve Dumb Blonde-produktene, har hørt så mye bra om de. Lukten gjør ingenting :)

Skrevet

Jeg bytter litt på mellom Moisture Maniac og Dumb Blonde. Moisture Maniac er kjempedeilig! Gir virkelig skikkelig fuktighet - også lukter den ikke like mye godteri som Dumb Blonde. Self Absorbed er forresten også bra, den gir skikkelig fin glans!

Her om dagen prøvde jeg Superstar - som er en lotion som fønes inn i håret. Og den ga MASSE volum!!! Nesten litt for mye :fnise:

Også burde dere prøve den hårkuren som lukter sjokolade, husker ikke hva den heter i farta. Lukter litt vel mye, men den er så god!! Også har man skikkelig lyst på Baileys etterpå :gjeiper:

Skrevet

Jeg har egentlig ikke vært så veldig fornøyd med Dumb Blond-serien. Jeg synes ikke den får ut floker i håret mitt godt nok, og så synes jeg tuppene mine har blitt mye fortere slitte enn de vanligvis blir. I tillegg har jeg merket at jeg har begynt å klø i hodebunnen litt av den, noe som er veldig merkelig siden jeg aldri har hatt dette problemet før! Curls rock derimot likte jeg veldig godt! :) Jeg har tynt, krøllete hår, og likte at den ikke tynget håret mitt altfor mye. Samtidig syntes jeg den roet ned brusehårene. Veldig bra :)

Skrevet

Hvordan skal man egentlig bruke curls rock stydlingproduktene? Jeg har langt hår med fall som jeg gjerne skulle ha fremhevet og har kjøpt booster og amplifier. Men har ikke helt skjønt hvordan jeg best skal bruke dem. Syns bare håret mitt blir mer stivt av dem..? :sjenert:

Skrevet (endret)

Tigi Bed Head Moisture Maniac sjampo og balsam er billige på strawberrynet, og gode for tørt eller skadet hår, da de gir fuktighet og mye glans. :) Håret blir vel glatt, så tror ikke de ville passet til de som ønsker seg mye volum.

Endret av RedFox81
Skrevet
Hvordan skal man egentlig bruke curls rock stydlingproduktene? Jeg har langt hår med fall som jeg gjerne skulle ha fremhevet og har kjøpt booster og amplifier. Men har ikke helt skjønt hvordan jeg best skal bruke dem. Syns bare håret mitt blir mer stivt av dem..? :sjenert:

Jeg har brukt curls rock-produktene i et par år og er veldig fornøyd med dem. Jeg bruker gnir litt amplifier godt inn i hendene og jobber/klemmer det inn i vått hår. Lar håret lufttørke og tilfører litt med amplifier for å forme håret etter det er tørt. Avslutter med Bed Head Masterpiece massive shine hårspray. Synes den gir godt hold og lukter godt. Den gir også glans, noe som ofte trengs for krøller... Boosteren kan brukes på tørt hår for å friske opp krøllene og gi dem litt med spenst.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har stripet hår med fall, og håret mitt liker ikke Moisture Maniac fra Tigi. Den gir rett og slett ikke nok til min hårtype. Frisøren fortalte meg i etterkant av at jeg hadde klagd på innkjøpet mitt på LF, at hun utelukkende pleide å anbefale dette produktet til menn som ikke hadde utsatt håret for noe spesielt, med unntak av å vaske håret ofte. Jeg tror nok at hår med fall, som ofte kan være litt tørt, med fordel kan bruke andre produkter enn denne serien fra Tigi.

Jeg er imdlertid stor fan av After Party, selv om jeg begynner å bli rimelig lei av lukten. Jeg er også veldig fornøyd med Small Talk!

Gjest Wildcat
Skrevet

Jeg har tykt hår (tynne men mange hårstrå) med krøller og fall. Blir fort slitt og er tørt. Liker Tigi-produktene veldig god, både BedHead og Catwalk. Til shampo og balsam veksler jeg mellom å bruke Curls Rock og Honey&Oatmeal - bruker H&O i perioder jeg synes håret trenger litt mer pleie.

Ellers bruker jeg Curls rock amplifier og curls rock hairspray, synes det er gode produkter for å definere og "temme" krøller. Tidligere brukte jeg også kuren Chocolate Head fra BedHead, men den har dessverre gått ut av produksjon :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...