aline Skrevet 23. mai 2003 #23 Skrevet 23. mai 2003 "Det er så deilig med deg, du er smiler alltid du!" :D "Solstråle!" "Trenger sjelden hjelpe deg skjønner du, du danser stort sett bra!" (av dansetrenern min!! :D også: "..det er så deilig å se når du sliter, stort sett så får du jo til alt uten problemer!" (også dansetrenern!!) Rareste kompliment, var vel kanskje ikke MENT som kompliment, men jeg tok det som det!! Situasjonen var at jeg skulle kjøpe mnd-kort til t-banen, og mannen på kiosken spurte: "voksen?" Jeg nærmer meg 30 og syntes vel kanskje det er drøyt å måtte bekrefte at jeg er over 16.... men pytt!! Jeg holder meg godt ihvertfall!!!
chimp Skrevet 23. mai 2003 #24 Skrevet 23. mai 2003 Personlighet: At jeg alltid er i godt humør og gjør/sier ting, mer el mindre ufrivillig, som folk ler seg skakke av.....og at jeg er en veldig hyggelig person! Utseende: Kroppen (trener masse, så d kommer ikke gratis...derfor setter jeg pris på de komplimentene) + øynene (stjerneøyne....ser ikke d selv da.....)
Gjest Hilde K S Skrevet 23. mai 2003 #26 Skrevet 23. mai 2003 Rareste ; du har en fabelaktig aura ! Ellers får jeg både komplimenter for ytre ting ( klær osv ) men oftere på personlighet. Og det er jeg veldig glad for. Det beste ? " Du KAN virkelig dette med å være sint du ! Du fyrer deg opp, sier det du mener slik at ingen kan misforstå det og deretter roer du deg ned på sekundet og spør meg om tulipanene mine !" Altså ikke særlig langsint. Når det gjelder utseende er det nok stort sett mannen som synes jeg er vakker
-Fisken- Skrevet 23. mai 2003 #27 Skrevet 23. mai 2003 At jeg har pene øyne A jeg er sterk (personlighet) At jeg er til å stole på At jeg er snill At jeg er flink Og for kroppen min (trener maaaaasse (rytmisk sportsgymnastikk)) Rareste? HM, vet ikke helt, får mange rare komplimenter.. Kanskje det at "du har den peneste rompe på hele skolen du" en gang på ungdomsskolen.. HVa er det med gutter og romper egentlig
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2003 #28 Skrevet 23. mai 2003 Gjengangeren er vel at jeg har pene øyne.. På ungdomsskolen fikk jeg en del komplimenter og oppmerksomhet for puppene mine, noe som fikk selvtilliten noen hakk opp :D Ellers har jeg vel fått høre at jeg er søt, har søt nese, søte kinn (!!), at jeg er flink, kreativ og morsom.. Alltid like kjekt å høre
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #29 Skrevet 23. mai 2003 Noe jeg alltid har fått komplimang for er at jeg er så snill og grei. Det har jeg fått høre så mye at jeg ikke liker å høre det. Joa jeg er jo snill, men ikke alltid. Ser for meg at de som er så snille hele tiden er dumme også... Og stygge.. Derfor får de komplimanger du er snill og grei du.. Ellers får jeg ofte høre at jeg er flink med barn. Har også fått komplimanger for sangstemmen min. Men nå er det leeeenge siden jeg sang. Vil bli med i kor, men så laaang ventetid Jeg kan utrolig nok til tider glimte til med litt humor også, men det er når jeg er glad og fornøyd. Da får jeg folk til å le faktisk. Blir like overrasket hver gang.. Har fått mest lovord for rumpa mi da. Og ikke minst at jeg har snille, pene øyne og et fint smil.. Har jo fått høre litt uvaner jeg har også da, som at jeg er så vimsete og slikt, men det nevner vi ikke her Jeg har også fått masse komplimanger på at jeg kan danse. Jeg har RYTME ja Det var det jeg kom på i farta.
monja Skrevet 23. mai 2003 #30 Skrevet 23. mai 2003 Sambo bruker å skryte litt av "rådyr øynene" mine han :D Ellers får jeg høre at jeg er forståelsesfull, sjarmerende, snill og hjelpsom. Synes det er like gøy som å få komplimenter om kropp og utseende..... .....det rareste? Hm, kan jeg kalle det et kompliment tro? "Om vi hadde vært sammen skulle jeg sykmelde meg så vi kunne kn***e hele dagen" :o :oops: og "Wow, det er de største puppene jeg har sett!" (kona hans, som sto to meter fra han, ga han en skikkelig ørefik før hun dro han med seg videre )
Gjest Niniel Skrevet 23. mai 2003 #32 Skrevet 23. mai 2003 Noen av de beste komplimentene jeg har fått er disse: 'jeg blir så glad av å snakke med deg' (sagt av en god venn) 'hver gang jeg snakker med deg og blir litt mer kjent med deg, får jeg mer lyst til å bli enda bedre kjent med deg' (sagt av en bekjent som jeg ikke har så mye kontakt med) 'det er så godt å snakke med deg, du er så flink å lytte' (sagt av en god venninne) Komplimenter som disse er slike som jeg husker og setter stor pris på lenge etter de har blitt sagt. :D Ellers så får jeg masse komplimenter på utseende, og jeg blir såklart glad for det, men det er glemt etter en liten stund. Komplimenter på hvordan jeg er som person, eller hvordan andre opplever meg, gleder meg myyyye mer enn om noen sier til meg at jeg er pen.
Snehvit Skrevet 23. mai 2003 #33 Skrevet 23. mai 2003 Jeg setter mye større pris på komplimenter omkring mine personlige egenskaper enn komplimenter som går på utseendet. Bestemor ga meg en gang en uventet gave og et kort med påskriften "...fordi du er den du er og fordi jeg liker deg så godt!" Det varmet! Jeg får ofte komplimenter som går på øynene mine. En dame i et parfymeri spurte meg en gang om jeg hadde fargede kontaktlinser, men mine grønne øyne er fullstendig ekte. Komplimenter for utseendet er som regel hyggelig, men iblant kan det også ha en liten bismak. På en firmafest uttalte nemlig min tidligere arbeidsgiver til meg og mine mannlige kolleger at jeg hadde fått jobben pga. utseendet. Riktignok var det i beruset tilstand og ment som en spøk, men jeg ble skikkelig forbannet! :evil: Det var en meget god stilling som nok flere kunne ha tenkt seg, og mine kvalifikasjoner var upåklagelige. Så min vrede var absolutt berettiget!
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. mai 2003 #34 Skrevet 23. mai 2003 At jeg er flink og at alt jeg gjør er grundig og ordentlig gjort.. At jeg er behagelig å være med.. At jeg er flink å hjelpe andre.. At jeg er en god venninne.. At jeg er verdens beste kjæreste.. Min hjemmelagde pizza og kakene jeg baker... Øyenbrynene mine (av alle ting...) Figuren min (er en helt vanlig slank jente med runde, myke former, så jeg er stolt av å ha fått komplimenter for kroppen min!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå