sweetdana Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hei Driver og vurderer å melde meg inn i vektklubb.no fra høsten av, men skulle gjerne hørt om det er så bra som det ser ut som Kan ikke kalle meg veldig overvektig, men vekten har steget jevnt og trutt de siste årene og jeg føler det er på tide og forhindre videre vekst har en tendens til å bli lei, og glir tilbake til gamle "uvaner". En ting er å gå ned i vekt, en annen er å holde seg der. Altså kan dere anbefale Dagbladets vektklubb? Håper på svar
nettengel Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Hei Jeg har meldt meg inn i vektklubben til VG og den er til stor hjelp! Jeg får den motivasjonen jeg trenger for ikke å gi opp slankingen før jeg har nådd mitt mål. Veit ikke hvordan Dagbladets vektklubb er men den til VG er basert på at du skriver dagbok med detaljert hva du spiser hver dag. Dette gjør en veldig bevist på hva man spiser i løpet av en dag og gjør det lettere å styre unna fristelsene... Er jo så kjipt å se hvor mange kalorier det feks. er i lakris, sjokolade og annet snop. Man har egene kurver hvor viser vekt, kalorier og antall cm man har minket. Jeg har vært medlem i snart 2 mnd og har gått ned 7 kg!!! Jeg syntes denne måten å slanke seg på er topp!!!
jordbærsmask Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg var med i Vg's vektklubb for noen år siden, og gikk ned 55 kilo ved hjelp av den. Ikke noe hokus pokus metoder, men bra motivasjonsbrev, mange gode sunne oppskrifter, bra treningstips, gode råd... akkurat den støtten jeg trengte for å ta meg selv i nakken for alvor. Denne var absolutt verdt pengene, var medlem i ett og ett halvt år mens jeg gikk ned og ytterligere ett år mens vekten stabiliserte seg. Jeg må si jeg fikk skikkelig avsmak på sjokolade (som før var min største last) når jeg så på skjermen hvor høyt kalorikurven steg etter en rull med Center. Visste selvfølgelig at det var mange kalorier i det, men det er noe helt annet når du faktisk ser det. Dagbladet sin vet jeg dessverre ikke noe om, men VG's kan trygt anbefales!
sweetdana Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Hmm.. masse bra anmeldelser her. Var faktisk VG sin vektklubb jeg hadde sett på, skrev feil når jeg skrev Dagbladet men da skal jeg sterkt vurdere det, 600 kr er jo ikke mye på ett år dersom man faktisk ender opp med å gå ned litt Men trur jeg får vente til høsten, dødfødt å starte i sommer tror jeg!
sweetdana Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Og forresten, hvordan vil der vurdere VGs vektklubb i forhold til grete roedes vektklubb?
Bomull Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Og forresten, hvordan vil der vurdere VGs vektklubb i forhold til grete roedes vektklubb? Mye, mye bedre!
sweetdana Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Mye, mye bedre! Kort og greit men da vet jeg det, takk
Gjest New Dawn Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg synes den er kjempebra .. bortsett fra at for meg er det litt bal å ha en dagbok på nettet - for jeg bruker nettet sjeldent utenom jobben. Det er litt stress når jeg må notere det jeg spiser i en notatblokk i løpet av dagen og legger det inn på kvelden. Men innholdet på vektklubb.no er utrolig bra .. du finner det aller meste av matvarer - spesifisert ned til den minste detalj og av trim finner du alt vil jeg påstå .. Og er det en matvare du ikke finner så kan du legge den inn selv - for du vil finne alle ingrediensene på siden .. Utrolig bra .. bortsett fra at det er litt stress å måtte føre dagboken på nettet.
sweetdana Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2008 New Dawn: Mener du VGs vektklubb eller grete roedes? går litt i surr her..
Suzy Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har vært medlem av VG's vektklubb i tre måneder nå og skal ikke fornye abonnementet mitt. Jeg gikk ned 1 kilo og hadde tatt sikte på 10, så jeg er ikke særlig fornøyd. Jeg syns coachbrevene var prefabrikerte og upersonlige, og rådene var helt klart beregnet på noen med mindre treningsbakgrunn enn meg. Skulle jeg følge dem måtte jeg trappe ned på aktivitetsnivået f.eks. Jeg tror jeg valgte feil og det rett og slett ikke passet meg. Det som var praktisk var muligheten til å registrere alt du spiser og gjør og å summere slik at du har en peiling på hva du har hatt i deg.
Essie_ Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Det som var praktisk var muligheten til å registrere alt du spiser og gjør og å summere slik at du har en peiling på hva du har hatt i deg. Det kan man gjøre i GR vektklubben - gratis.
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2008 #13 Skrevet 3. juli 2008 Men hvordan funker de tilbakemeldingene da? Er det prefabrikerte brev, eller sitter det levende mennesker og hjelper akkurat "oss"?
Bomull Skrevet 3. juli 2008 #14 Skrevet 3. juli 2008 Men hvordan funker de tilbakemeldingene da? Er det prefabrikerte brev, eller sitter det levende mennesker og hjelper akkurat "oss"? Nei de er fabrikerte. Selv om man kan gøre de samme tingene i vektklubben har de et mye mer snevert område med mat og trim, så det er veldig vanskelig å finne de tingene man spiser.
eriksen Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 www.somebody.no er også en betaltjeneste, men der finner man til gjengjeld næringsinnholdet i over 9500 forskjellige merkevarer!
Tusle Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er veldig fornøyd med VGs vektklubb. Har gått ned 12 kilo siden april.
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2008 #17 Skrevet 7. juli 2008 Men alle de opplysningene som man evt. legger ut...ligger de sikkert der ute?
Bomull Skrevet 7. juli 2008 #18 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ville vært mer bekymret for å bruke nettbank Om noen skulle finne ut hva jeg veier hadde ikke det vært like ille som om noen tømte kontoen min.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #19 Skrevet 23. april 2009 Ser Kvinneguiden samarbeider med gympartner.no. Virker som et spennende og solid konsept. Noen som har prøvd? Sjekk www.gympartner.no
missu_ Skrevet 7. juli 2010 #20 Skrevet 7. juli 2010 Ser Kvinneguiden samarbeider med gympartner.no. Virker som et spennende og solid konsept. Noen som har prøvd? Sjekk www.gympartner.no lurer på d samme.. noen som har kjennskap til gympartner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå