Gjest Utlogget Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg har de siste mnd. vært plaget med utfloden. Farger varierer. Av og til er den helt hvis, mens andre ganger mer brunaktig. Men den lukter. Det er ikke normal lukt heller, lukter stramt og ekkelt. Den er ikke klumpete, jeg har ikke noe svie rundt kjedeåpningen. Kan det likevel være sopp? JEg har prøvd lactal, men dette funket ikke. Så nå funderer jeg på om det kan være sopp. Man får jo kjøpt sånne stikkpiller, men har ikke den beste økonomien (går skole), så vil bare forhøre meg her litt. Hvis det da ikke skulle hjelpe med dette, så blir jeg jo nødt å dra til legen, men jeg er passe ukomfertabel med å dra til legen pga. et sånt problem
Strawberrygirl Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg har de siste mnd. vært plaget med utfloden. Farger varierer. Av og til er den helt hvis, mens andre ganger mer brunaktig. Men den lukter. Det er ikke normal lukt heller, lukter stramt og ekkelt. Den er ikke klumpete, jeg har ikke noe svie rundt kjedeåpningen. Kan det likevel være sopp? JEg har prøvd lactal, men dette funket ikke. Så nå funderer jeg på om det kan være sopp. Man får jo kjøpt sånne stikkpiller, men har ikke den beste økonomien (går skole), så vil bare forhøre meg her litt. Hvis det da ikke skulle hjelpe med dette, så blir jeg jo nødt å dra til legen, men jeg er passe ukomfertabel med å dra til legen pga. et sånt problem Legen er vant med slike "problemer", så det er ingen grunn til å ikke dra til legen. Det kan være sopp, men det kan også være en kjønnsykdom? Jeg ville tatt en tur til legen for å fått en GU=)! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå