Gå til innhold

Forbanna mensen

Fremhevede innlegg

Gjest Maritt
Skrevet

Det har gått 8 dager siden jeg hadde siste mensen og nå er det igjen, jeg blir så forbanna også. Det er helt uforklarelig for meg. Nå er jeg skikkelig irritert og i tillegg har jeg kjempe vondt i ryggen og magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det har gått 8 dager siden jeg hadde siste mensen og nå er det igjen, jeg blir så forbanna også. Det er helt uforklarelig for meg. Nå er jeg skikkelig irritert og i tillegg har jeg kjempe vondt i ryggen og magen.

Akkuratt sånn har jeg hatt det denne måneden også!!

Jeg sluttet på p-piller i påska for å få litt pille fri...

Jeg har hele tiden hatt mensen som vanlig etter pilleslutt. Denne måneden kom mensen som vanlig den 14. men det kom blod bare om morgnen og ikke så veldig mye (og bare i tre dager). Jeg tenkte kanskje jeg var gravid, kjøpte en test, og den viste at jeg ikke var gravid.

Nå en uke etter, har jeg fått mensen tilbake! Den kom i foregår, og da kom det masse blod, men i går kom det bare litt blod igjen, og i dag (foreløpig) ingenting!!

Ærlig talt så skjønner jeg ingen ting nå... Kan dette være normalt når man slutter på piller?

Jeg regnet meg at det kom til å være kluss i begynnelsen når jeg slutta, men alt har vært som normalt inntil denne måneden..og det flere måneder etter jeg slutta. Har gått på p-piller i 6år...

Noen med lignende erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...