Gjest TattisBoy Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei.. Jg har tenkt å ta en tattis av en drage (fantasy-aktig drag, ikke sånn tribal elr japansk) rundt armen.. problemet ligger i hvilken tatto studio r best til å tattovere et slikt motiv? Jg bor i Oslo.. så jg har liksom hørt om: *House of Pain *Kunst med Puls *Max tattoo (ved Pinpoint) *Leading light (Sandvika) *Starlight (Drammen) *Odin's merke (Lillestrøm) Personlig så har jg tatt alle 3 tattisen mine på House of Pain.. mn har hørt så bra om de andre stedene så d blir litt sånn dilemma.. Har dere noe forslag på hvilke av disse dere anbefaler når det gjelder mitt drage-motiv?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Marius Meyer er RÅFLINK!!! jeg har lett etter en bra tatovør de siste årene, men det han lager er kunstverk!:D (og han er spesielt glad i drager) Ellers har jeg en stor drage fra kunst med puls på leggen, veldig fornøyd! det er jo spesielt at de bare bruker prikketeknikk også
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Marius Meyer er RÅFLINK!!! jeg har lett etter en bra tatovør de siste årene, men det han lager er kunstverk!:D (og han er spesielt glad i drager) Ellers har jeg en stor drage fra kunst med puls på leggen, veldig fornøyd! det er jo spesielt at de bare bruker prikketeknikk også Marius holder forresten til oppe ved alexander kiellands plass, husker ikke hva studioet heter.. Mn mob nmr hans er 90182159(jobb)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Marius holder forresten til oppe ved alexander kiellands plass, husker ikke hva studioet heter.. Mn mob nmr hans er 90182159(jobb) R han seriøst bra? Gjorde en liten research på han... virker ut som han r den beste av alternativene... Studioet heter vel ikke "Invictus"?
Yougogirl Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Jeg er råfornøyd med Tattooica i Sarpsborg. Er såå fornøyd med de 2 jeg har tatt hos henne. Tattooica
Gjest Lamia Lenis Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 (endret) ... Endret 18. oktober 2009 av Lamia Lenis
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Hos Tattooica er det slik at man aldri vet hva man får. Hun har laget nye bra og mye dårlig. Jeg har tatt en hos henne, og den er så skjev og fæl at jeg må tattovere noe annet over.. Og da blir det ikke hos Tattooica, det er i hvert fall helt sikkert. Men Dark Force i Fredrikstad er kvalitet! Helt enig!! Hun tatoverer ofte for dypt sånn at tatoveringen blir klumpete og står ut av huden. I tillegg flekkete og skjevt. Anbefales IKKE!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå