Gå til innhold

De håpefulle prøver


Boktyven

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig kan man egentlig teste? Jeg er så utålmodig!! Har kjent mye på kroppen i dag også, og den er ikke som den pleier.. Vel vel, vi får bare krysse fingrene. Nå er det egentlig litt kjipt å ha ferie uten mannen, jeg har alt for god tid til å tenke! Jeg klager ikke på ferien min, jeg trives og koser meg masse, men uten mannen min blir det stille.

En liten avsporing nå, har superlyst på en is! Koser meg med en is i tankene :sikle:

Har hatt mye tid til å tenke på jobben. Skal ha 1. klasse til høsten og jeg sprudler over av ideer og tanker allerede. Gleder meg veldig! Hilste på småtassene i våres og det blir et spennende år. Dette er første året med fast jobb, så jeg håper jeg får følge de i noen år oppover.

I morra skal jeg ringe ei venninne (som tilfeldigvis er gravid) og høre om jeg kan komme. Må prøve å tilbringe mye tid med venner nå, jeg veit hvor travelt til høsten. Jeg har planer om å holde en babyfest for henne, men det skal være en overraskelse så jeg må prate litt med mannen hennes først. Vi bor et stykke fra hverandre så jeg trenger litt hjelp fra noen av de lokale! Dette er min beste venninne, og vi sees ikke så ofte som vi begge ønsker. Det er trist for vi var som erteris på høgskolen og plutselig når vi begynte å jobbe gikk vi fra å se hverandre daglig til å møtes noen ganger i året. Men sånn er vel voksenlivet!

Jeg er ikke flink til å legge igjen tråder hos andre her med dagbøker, men jeg er innom og leser. Det er spennende å lese hvordan det går med dere andre! :hallo:

Man bør/skal vel egentlig ikke teste før et par dager etter TR skulle kommet så vidt jeg har fått med meg. Men det er vanskelig å vente, kjenner meg igjen der ja ... Når venter du TR da?

Så koselig det hørtes ut å skulle treffe en gjenge 1.klassinger til høsten, tenk å være den som skulle lære de så masse :) Blir sikkert kjempespennende.

Er litt dårlig selv på å legge igjen spor selv om jeg leser bøkene, men nå har jeg lagt igjen et lite spor hos deg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TR er det mensen? Jeg er ikke helt bereist innen begrepenes verden enda. Jeg har regna feil, trudde mensen skulle komme 23 juli, men det er allerede neste uke, den 16 juli. Skal vel kunne klare å vente en uke! Det føles som symptomer på mensen, men jeg har ikke pleid å få det så tidlig. Samtidig som jeg er trøtt, har mensenmurringer i magen og har vært småkvalm til tider.. Hmm.. Underlig :klø:

I dag har jeg vært flink jente! Jeg har vaska klær, vaska badene og tørka støv. I morra gjenstår bare støvsuging og vasking av gulv. :husarbeid:

Klem til alle som titter innom dagboka mi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er det mensen? Jeg er ikke helt bereist innen begrepenes verden enda. Jeg har regna feil, trudde mensen skulle komme 23 juli, men det er allerede neste uke, den 16 juli. Skal vel kunne klare å vente en uke! Det føles som symptomer på mensen, men jeg har ikke pleid å få det så tidlig. Samtidig som jeg er trøtt, har mensenmurringer i magen og har vært småkvalm til tider.. Hmm.. Underlig :klø:

I dag har jeg vært flink jente! Jeg har vaska klær, vaska badene og tørka støv. I morra gjenstår bare støvsuging og vasking av gulv. :husarbeid:

Klem til alle som titter innom dagboka mi :klemmer:

TR eller tanta eller :fnise: heksa (kaller henne det når det er ekstra ille) er mensen ja.. Det er ikke så vanskelig dette :riste:

16 juli er ikke lenge til .. i dag er det 6 dager. *krysser fingrene for deg*

En gjeng med 6 åringer til høsten høres kjempe artig ut :jepp:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er det mensen? Jeg er ikke helt bereist innen begrepenes verden enda. Jeg har regna feil, trudde mensen skulle komme 23 juli, men det er allerede neste uke, den 16 juli. Skal vel kunne klare å vente en uke! Det føles som symptomer på mensen, men jeg har ikke pleid å få det så tidlig. Samtidig som jeg er trøtt, har mensenmurringer i magen og har vært småkvalm til tider.. Hmm.. Underlig :klø:

I dag har jeg vært flink jente! Jeg har vaska klær, vaska badene og tørka støv. I morra gjenstår bare støvsuging og vasking av gulv. :husarbeid:

Klem til alle som titter innom dagboka mi :klemmer:

TR er mensen ja :) Det er utrolig mye bruk av begreper her inne, men de enkleste sitter fort. Blir spennende å følge med de neste dagene her da :popcorn: Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som har tenkt å fortelja Boktyven at TR står for tante rød! :nei:

:fnise:

Men no veit du det iallfall! Og som du allerede har fått forklart, betyr det mensen. Masse rare ord ein kjem over som gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, hei!

Jeg er på besøksrunde i det nye nabolaget mitt, og er innom for å hilse pent! :)

Håper du har en fin kveld!

Hilsen Burpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det lenge siden jeg har vært! Unnskyld alle sammen, får skylde på feriemodusen!

Jeg var ikke så heldig at jeg var gravid i forrige periode, selv om jeg kjente mye rart på kroppen. Nå er jeg i PP4, og er fortsatt håpefull. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, for jeg vil ikke stresse med det.

Nå har mannen ferie også, så vi nyter late, varme sommerdager. Vi har fakisk bada hver dag fordi det har vært så varmt. I går kjøpte vi hagemøbler og parasoll. Fikk et kjempetilbud vi ikke kunne si nei til. Det lønner seg å kjøpe seint på sommeren, de fleste selger ut for gi-bort priser. Nå sitter jeg i skyggen under parasollen og koser meg med Havets katedral. Har hørt så mye bra om den boka.

Håper verandaen vår snart bli ferdig slik at vi kan sitte på plank istedet for grasset. Det sniker mye rart i gresset og jeg er ikke glad i insekter og kryp. Vi bor ganske nærme skogen, så vi er blitt vant til å se og høre litt av hvert. I går fant vi en død hoggorm på plenen, det var ikke særlig gøy. Ellers nærmer det seg ett års bryllupsdag for oss :) Den skal vi feire i det stille, bare oss to.

Nyt solen nå før den forsvinner! De fleste blir gravide om sommeren når det er ferie og ikke jobb stress.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Jeg er ny her, og har nettopp laget dagbok jeg også.

Ville bare ønske lykke til, og krysser fingrene for denne sen-sommeren/høsten.

Skal følge med i dagboka....

:goodbye:

Hilsen Karamella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

Er bare inne for å lese litt igjen, må ta meg opp på hva som skjer rundt omkring. Ser at vi begge er i 4 pp, selv om jeg tror at min pp nå får lite resultat. Håper det skjer noe hos deg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...