Sekretæren Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 26. juni 2008 Så mange spennende planer alle har!!! Jeg tror det blir et par uker i en europeisk by. Jeg er veldig glad i Berlin, tok min kjære med dit i fjor, så kanskje en ny by nå... Har lyst til å dra til Wien, kanskje gjøre det da. Eller ut av Europa, kanskje NY. Det hadde vært spenstig God tid å planlegge på!
*Nella* Skrevet 28. juni 2008 #22 Skrevet 28. juni 2008 Vi drømmer om å leie bil en ukes tid, kanskje i Irland, kjøre langs kysten.. Svinge innom små koselige landsbyer, sove på små pensjonater noen netter. Trekke på oss turtøyet der det ser fint ut, slenge sekk og telt på ryggen og ta turen opp i fjellet. Litt av hvert, bare oss to!
Saeria Skrevet 29. juni 2008 #23 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Det kunne jeg også tenkt meg å gjøre en gang, Nella. Irland! Endret 29. juni 2008 av Saeria
Gjest Tromsø Pia Skrevet 29. juni 2008 #24 Skrevet 29. juni 2008 Vi gifter oss 2. aug, og den 7. aug reiser vi i 2 uker til Lesvos. Gleder meg masse! Skal bli godt å komme seg vekk alene med min nye ektemann, etter en slik familiefest!! Trur det kan bli mye stress og mas den siste uken før byllupet.. Over jul satser vi heller på å ta en litt mer ekslusiv bryllupsreise til Thailand eller noe slikt..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #25 Skrevet 29. juni 2008 Tror bryllupet i seg selv kommer til å koste så mye at en bryllupsreise blir litt mye for oss. Men sitter vi igjen med et lite overskudd håper jeg vi kan ta en billigtur til syden eller en storby rett etterpå. Litt i fht om vi får igjen like godt på skatten som i år o.l. Vi kommer nok uansett til å ta oss en ukes ferie etterpå, og i verste fall reise på hytta på fjellet uten barn (hvis vi har barnevakt). Kunne egentlig tenkt meg å ta med barna (som er 1 og 3 år da) til Kanariøyene og være en uke eller to der. Ikke typisk bryllupsreise akkurat, men et avbrekk i hverdagen i alle fall. Tror det viktigste for oss er å lande litt etter en så hektisk periode og bare være sammen, så da er det nesten det samme hvor.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. juni 2008 #26 Skrevet 29. juni 2008 Vi drar til Bali mandagen etter bryllupet, og blir i elleve netter
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #27 Skrevet 29. juni 2008 Vi reiser til Italia dagen etter bryllupet Vi ankommer Pisa på ettermiddagen og skal ha 1 natt der, så tar vi tog til nyydelige Manarola - en av de 5 byene i Le Cinque Terre, der skal vi ha 3 netter. Så tar vi tog til Siena der vi blir 2 netter før vi henter leigebil og kjører til Chianti områdene og blir på denne vingården i 1 uke Gleder oss noe he-e-e-e-lt sinnsykt :dåne: Skal bli så godt å reise fra alt hjemme Vet folk anbefaler at en skal roe ned hjemme ett par dager før en reiser, men det tror vi ingenting på for vår del - vi slapper mye bedre av når vi får reise vekk sammen :love:
Gjest Neferet Skrevet 23. juli 2008 #29 Skrevet 23. juli 2008 oooooo, jeg vil også til Maldivene!!!!!!
Gjest Neferet Skrevet 24. juli 2008 #31 Skrevet 24. juli 2008 Ser ut som det blir Maldivene på oss:) Hvilken operatør og prisklasse tenker dere på? Ble helt bergtatt da jeg googlet litt i går kveld, har kjempelyst til å få det til for oss også!!
zilje_k Skrevet 24. juli 2008 #33 Skrevet 24. juli 2008 Hvilken operatør og prisklasse tenker dere på? Ble helt bergtatt da jeg googlet litt i går kveld, har kjempelyst til å få det til for oss også!! Har sett på reiser fra paradisreiser og mantareiser. Sender mail med de nå om dagen og forhører meg litt priser og anbefalinger... Så mange fine øyer da!!
Gir Skrevet 25. juli 2008 #34 Skrevet 25. juli 2008 Vi har lyst til å reise til New York med mellomlanding på Island i noen dager. Jeg elsker Island, har vært der flere ganger og drar dit igjen med glede. Men island er dyrt, så det får bli med noen få dager.
Klematis Skrevet 25. juli 2008 #35 Skrevet 25. juli 2008 Hm, vi har absolutt ikke bestemt oss enda. Skulle gjerne ha vært en uke med skikkelig strand, dykking og luksus og 1-2 uker med litt mer action. Vi har diskutert alt fra Vietnam, Cuba, Tanzania til Maldivene. Maldivene ser jo helt supert ut, men der er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å sole seg og snorkle/dykke. Fantasktisk for en uke, men er redd det blir kjedelig med 2 uker :klø: Men samtidig vet vi begge at dette er en paradisplass vi ALDRI kommer til å reise til om vi ikke gjør det på bryllupsreisen, nettopp fordi det er litt lite som skjer der. "Favoritten" foreløpig er vel Vietnam med litt rundreise i Kambodsja. Cuba synes samboeren vi trenger litt lengre tid på, alt går visst fryktelig sakte der. Og Tanzania, inkludert en tur til toppen av Kilimajaro tror jeg vi skal få tatt en annen gang. Vanskelig... Og ikke er det så lenge til heller, så bør vel kanskje få ut fingeren å bestille snart. Satser vel på å reise 2 dager etter bryllupet eller noe slikt, dvs. 2. januar.
Klematis Skrevet 25. juli 2008 #36 Skrevet 25. juli 2008 Vi gifter oss 23.august og reiser til Maldivene 3 dager etter bryllupet! Gleder oss veeeldig til det! Vi skal bo på denne resorten: www.kuredu.com Håper det er like fantastisk som det ser ut! Gosh, det så jo helt fantastisk ut! Hvor mye betaler dere for det og hvilken type "rom" har dere valgt? Drømmen ville jo vært en av de villaene uti sjøen, men ser for meg at det er gaaaanske dyrt... Har dere bestilt via nettsiden eller gjennom noen i Norge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå