SuperGjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Fikk tilbake eksamensresultatene i norsk skriftlig privatist og er fornøyd med nynorsk-karakteren, men veldig misfornøyd med bokmålkarakteren. Hvis jeg tar det opp igjen til neste semester, vil da beste karakter bli stående? For jeg er redd jeg kan gjøre det dårligere på nynorsken neste semester, men bedre på bokmål. Og, går det ann å klage på ekamensresultater i norsk skriftlig?
SuperGjest Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2008 Ser det går ann å klage, må den inneholde noe annet enn informasjon om at man vil klage? Man trenger vel ingen begrunnelse?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Er du sikker på at du må ta eksamen i begge målformene? Dvs. kanskje du bare kan ta hovedmål til høsten igjen? Er du misforønyd er det en god nok grunn til å klage, evt. få en begrunnelse på karakteren...
SuperGjest Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Er du sikker på at du må ta eksamen i begge målformene? Dvs. kanskje du bare kan ta hovedmål til høsten igjen? Er du misforønyd er det en god nok grunn til å klage, evt. få en begrunnelse på karakteren... Har klaget nå. Og ja, har vært i kontakt med Eksamenskontoret som sier at begge skriftlig må tas i samme semester, med mindre man har strøket i et av fagene. Idiotisk regel sier jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå