Bex Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei. Jeg har lyst å laste ned et par ringelyder til min Nokia-telefon. Men leverandørene jeg finner i Se og Hør og sånn er jo bare abonnementer. Noen som vet om nettsider med godt utvalg, der det går an å kjøpe bare en og en sang?
Gjest Qha Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvis du har lagra musikk på pc'en så kan du overføre noe derfra til mobilen ? Ellers så har Nokia noen ringetoner du kan laste ned gratis ( heter det ) Må vel betale litt for datanedlastingen.
Gjest gratis Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Hei.. Å betale for ringetoner er kaste penger ut vinduet.. Dette er rett og slett fordi du kan få alle ringetoner gratis fra disse sidene som tilbyr deg å høre tonene på websiden.. Du åpner ganske enkelt mappa for temp internett files og når du lytter på disse på disse mobilsidene, legges denne i temp-mappa Så da er det bare å kopi og lim inn mp3-fila i en annen mappe og føre over til mobilen via kabel eller blåtann Har lastet ned hundrevis av ringetone på denne måten selv og det eneste som er forskjell, er at noen heter feks. 0315.mp3, men de er det bare å døpe om.. Easy as dell
Polly Ester Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Eller du kan laste ned massevis av ringetoner fra http://www.mobile9.com Endret 28. juni 2008 av Polly Ester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå