Gjest Gjest_Yzma_* Skrevet 24. juni 2008 #1 Del Skrevet 24. juni 2008 Ble for ca to måneder kjent med en utrolig koslig gutt. Vi har gjevnlig hatt sms-kontakt, og møttes innimellom, men ikke veldig ofte siden vi begge har hatt litt å gjøre. Han har ikke virket uinteressert siden de gangene vi har møttes har han alltid ville holde rundt meg osv,.. og jeg vet at jeg har begynt å like han. Vi var sammen på fredag, og da jeg var hjemme spurte jeg om han hadde kommet seg hjem også. Fikk ikke noe svar, men lørdag kveld etter fikk jeg en melding hvor det sto at han glemte å svare på meldingen min, og takket for gårsdagen osv.. Sendte han en melding på søndag og idag, syns det er så rart at jeg ikke har hørt noe fra han. Tror dere det betyr at han ikke vil ha noe kontakt mer? virker kansje ikke som at han er så interessert alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceLaLa Skrevet 26. juni 2008 #2 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ville ikke ha bekymra meg så mye! Ring istedenfor å sende SMS. Jeg ringte i går til en jeg nettopp har truffet og han syntes det var koselig at jeg ringte istedenfor å sende sms. Kjenner til det der at de ikke svarer med en gang og at de sender meldinger dagen derpå. Som regel har de vært opptatt med noe annet eller rett og slett glemt å svare! Typisk! Så ikke gå og tenk på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Yzma_* Skrevet 26. juni 2008 #3 Del Skrevet 26. juni 2008 Har ikke snakket sammen siden tirsdag, så tror jeg skal slå meg litt "vrang" å vente til han gir lyd fra seg.. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceLaLa Skrevet 27. juni 2008 #4 Del Skrevet 27. juni 2008 Har ikke snakket sammen siden tirsdag, så tror jeg skal slå meg litt "vrang" å vente til han gir lyd fra seg.. =P Ja, høres smart ut! Hehe... Han tar nok kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 27. juni 2008 #5 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. juni 2008 #6 Del Skrevet 27. juni 2008 Ikke hørt noe.. Ikke har han ringt eller sendt noe melding:S (Typisk om han tenker det samme da:P hehe..) Leit at det blir sånn fordi jeg syns han var en kjempe koslig gutt å være sammen med, men tror det er bedre å slutte å ta kontakt enn å hale og dra i det.. Blir bare værre i lengden. Syns bare det er så trist at vi ikke snakker med hverandre i det hele tatt, og han har jo vært ganske ivrig på å finne på noe osv.. men sånn går det, har jo ikke lyst til å mase på han heller:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #7 Del Skrevet 27. juni 2008 Ikke hørt noe.. Ikke har han ringt eller sendt noe melding:S (Typisk om han tenker det samme da:P hehe..) Leit at det blir sånn fordi jeg syns han var en kjempe koslig gutt å være sammen med, men tror det er bedre å slutte å ta kontakt enn å hale og dra i det.. Blir bare værre i lengden. Syns bare det er så trist at vi ikke snakker med hverandre i det hele tatt, og han har jo vært ganske ivrig på å finne på noe osv.. men sånn går det, har jo ikke lyst til å mase på han heller:( Jeg syntes det egentlig er flott jeg. Ikke for å være skadefro, men nå vet du hvordan 90% av guttene har det. Litt på sin plass, at dere også føler dette.. igjen, ikke ment som skadefro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå