Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Legen har anbefalt shampoen Selsun mot sopp i huden i ansiktet siden jeg har små hvite prikker som skyldes en spesiell ansiktssopp/gjærsopp som gjør at det er ikke nok pigmenter der...

Men siden det er en SHAMPOO så er jeg litt småredd for å bruke den fordi jeg tenker at jeg kan få økt hårvekst i ansiktet nå som jeg ikke har et eneste hårstrå. (har ikke brukt den ennå)

Har dere erfaring med Selsun? Gir den økt hårvekst i ansiktet?

Sikkert et veeldig teit spørsmål ,- men det lønner seg å spørre :P;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ja jeg fikk mer pels i fjeset enn mannen min når jeg begynte med shampoo og balsam i ansiktet :(

Gjest Summer Love
Skrevet
ja jeg fikk mer pels i fjeset enn mannen min når jeg begynte med shampoo og balsam i ansiktet :(

NEIII IKKE SIII DET !! FAAAEN... UNNSKYLD SPRÅKET... DERE ER SÅ SINNSYKT TREIGE PÅ Å SVARE SÅ JEG BARE STARTA MED PRODUKTET... HERREGUUD JEG SKJELVER .....

tror dere det går greit etter første gang? at det overhodet ikke vil skje non forandringer ?

Skrevet

Dersom det var sånn så ville nok en mengde tenåringsgutter vasket ansiktet med shampo og balsam ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjære deg, du får da ikke mere hår/kraftigere hår i ansiktet eller på hodet for den sags skyld av å bruke shampo. Tenk så flotte vi alle vært på håret om de hadde gitt tykkere/mere hår! De lover, men klarer ikke å holde det.

Det eneste du blir er ren. Også får du nok bort soppen kan jeg tenke meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Selsun stimulerer ikke hårsekkene. Den tar knekken på sopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...