Gjest ? Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Legen har anbefalt shampoen Selsun mot sopp i huden i ansiktet siden jeg har små hvite prikker som skyldes en spesiell ansiktssopp/gjærsopp som gjør at det er ikke nok pigmenter der... Men siden det er en SHAMPOO så er jeg litt småredd for å bruke den fordi jeg tenker at jeg kan få økt hårvekst i ansiktet nå som jeg ikke har et eneste hårstrå. (har ikke brukt den ennå) Har dere erfaring med Selsun? Gir den økt hårvekst i ansiktet? Sikkert et veeldig teit spørsmål ,- men det lønner seg å spørre
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 ja jeg fikk mer pels i fjeset enn mannen min når jeg begynte med shampoo og balsam i ansiktet
Gjest Summer Love Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 ja jeg fikk mer pels i fjeset enn mannen min når jeg begynte med shampoo og balsam i ansiktet NEIII IKKE SIII DET !! FAAAEN... UNNSKYLD SPRÅKET... DERE ER SÅ SINNSYKT TREIGE PÅ Å SVARE SÅ JEG BARE STARTA MED PRODUKTET... HERREGUUD JEG SKJELVER ..... tror dere det går greit etter første gang? at det overhodet ikke vil skje non forandringer ?
mustapippuri Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Dersom det var sånn så ville nok en mengde tenåringsgutter vasket ansiktet med shampo og balsam
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Kjære deg, du får da ikke mere hår/kraftigere hår i ansiktet eller på hodet for den sags skyld av å bruke shampo. Tenk så flotte vi alle vært på håret om de hadde gitt tykkere/mere hår! De lover, men klarer ikke å holde det. Det eneste du blir er ren. Også får du nok bort soppen kan jeg tenke meg.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Selsun stimulerer ikke hårsekkene. Den tar knekken på sopp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå