Gjest Gjest_Tanja_* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg jobber i barnehage. Og trives ganske bra sammen med barna. Problemet ligger bare ved at styreren er fra helvete. Hun kommer inn og forstyrrer og kritiserer meg for alt jeg gjør. Hun tar meg på ting som de andre gjør og "slipper" unna med. Hun virker grinete på alt jeg gjør, og er aldri fornøyd. Hun var veldig hyggelig i begynnelsen, men nå er hun et rent helvete. Jeg hadde migrene i går og ble hjemme, orket ikke jobbe. Sendte melding kanskje i seneste laget, men likevel før vakten min.. Deretter ringte hun meg og var dritforbanna. "dette er jeg ikke fornøyd med Tanja" Hvor hun da slenger på røret med et falskt "god bedring". I dag på jobb, hilste hun ikke på meg en gang.. Jeg blir sint hver gang jeg ser henne, fordi hun behandler meg som dritt og ikke gjør noe annet enn å klage.. Jeg har mye migrene og er kanskje borte 1-2 dager i måneden rett og slett fordi jeg blir utslitt og ikke orker å gå på jobb pga. henne.. Hvordan skal man holde ut med noe sånt? Jeg koker innvendig. Selv om jeg slutter om 4 måneder, så vet jeg virkelig ikke om jeg holder ut. Og hvordan i alledager skal man spørre om å få attest av noen som hater deg så inderlig?
Mul@n Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 En attest har du krav på og der skal det ikke stå noe negativt. Å bruke henne som referanse er vel heller noe du burde styre unna. Kanskje du kan prøve å ta dette opp med sjefen din, og legge frem hvordan du føler det og spørre sjefen hvorfor det virker som om hun misliker deg ?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg ville tatt en prat med styrer jeg. Du skal tross alt fungere på arbeidsplassen. Beklag at du har vært en del borte, men at du virkelig har et problem med migrene, og at du føler du ikke blir trodd. Spør om det er noe du kan gjøre annerledes, feks ringe i stedet for å sende sms.... Og at du har en mistanke om at den spente stemningen mellom dere gjør at du blir mer sliten enn vanlig og at dette kan påvirke migrenen din. Så du er bare interessert i å høre om det er noe du kan forbedre deg på for å gjøre henne mer fornøyd med deg på arbeidsplassen så dere får et bedre forhold mellom dere. Jeg ville samtidig understreket at du egentlig trives veldig godt der du er, og at du bare er interessert i å gjøre ting bedre for alle parter. På denne måten får du frem problemet uten å være for negativ. Det tror jeg kan være lurt av deg Lykke til! Det er ikke noe trivelig å ikke være venner med sjefen...
Saeria Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Er der ingen som er verneombud eller talsmann/kvinne for ansatte som kan være med deg og ta dette opp med styrer eller noen somevt. er over henne? Er det noen som har reagert på hennes oppførsel. Synes dette er virkelig leit for deg, men håper det kan løses slik at du orker å jobbe den siste tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå