Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg mangler noen få poeng fra å ha en Bachelorgrad, og jeg har to forskjellige skoler å velge mellom hvor jeg skal ta disse siste poengene. Skole 1: Dyr (40000), privat høyskole, 2 veldig vanskelige fag, men det er en Bachelor I NOE, jeg har altså fulgt et løp. Skole 2: Gratis, offentlig høyskole, lettere fag, mindre oppfølging og mindre jobbing, men det er en såkalt "fritt sammensatt" Bachelorgrad, dvs at man får ikke bachelor I NOE men man har en bachelor med fordypning i noe. Hva ville dere valgt? Hvordan blir såkalte fritt sammensatte bachelorgrader sett på? Takk for hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Er det ingen som har noe å komme med til meg? =)
La Luna Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg tenker at det spørs på hvilken private høgskole det er, det er ikke alle som har like bra rykte. Også spørs det hvilke fag du tar i den frie bacheloren, i forhold til for eksempel hva du vil jobbe med.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Jeg tenker at det spørs på hvilken private høgskole det er, det er ikke alle som har like bra rykte. Også spørs det hvilke fag du tar i den frie bacheloren, i forhold til for eksempel hva du vil jobbe med. Det gjelder markedshøyskolen.. I den frie bacheloren skulle jeg tatt ex phil og ex fac samt kulturforståelse og forretningsjuss. Jeg er bare interessert i å bli ferdig og få meg en bachelor men er som sagt veldig usikker på hva som ser best ut på papiret når jeg er ferdig. ikke lett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå