Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom PS2 & 3?


Gjest Chrissy82

Anbefalte innlegg

Gjest Chrissy82

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg playstation men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Er det noen forskjell? Isåfall hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS3 er den nye, den tar blueray filmer og det er den det kommer til å komme spill til framover, men den er også dyr og spillene koster 5-600 kr stykket.

PS2 er den gamle. Man kan spille av vanlige dvd'er og spillene ligger på rundt 3-500 kr. Man kan også få i tak en del brukte spille (game, eb games) som koster enda mindre. Koster kanskje 1000 kr for maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du skal kjøpe deg PS-maskin bør du garantert gå for PS3, selv om den er dyrere enn 2. Da får du med som innlegget over meg sier Blu-ray spiller, som er det nye formatet filmer etc. kommer til å komme i. En PS3-maskin er mye mer som en pc enn en spillkonsoll. Du kan f.eks legge over sanger, filmer etc. som du har på PC'en din og spille av fra maskina. Har du flatskjerm i tillegg, får du en helt ny filmopplevelse med blu-ray-spilleren! Uansett om dette ikke interesserer deg vil jeg tro at du uansett bør gå for PS3, da PS2 egentlig er så og si utgått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *gamer*

Jeg ser ikke vitsen å kjøpe ps2 nå i 2008. Det blir det samme som å kjøpe en helt ny "vanlig" (ikke flatskjerm) tv nå, eller en bærbar cd-spiller.. :sjenert:

Du bør heller vurdere om du vil ha ps3, xbox 360 eller wii. Og hvis du må velge bare en, ville jeg gått for ps3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *gamer igjen*

I alle fall, istedenfor å kjøpe en ny ps2, kan du kjøpe en brukt en på finn.no, billig og med masse spill. Det kryr der av folka som vil bli kvitt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...