Gå til innhold

Fotvorter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har gode råd mot fotvorter? Er så lei.. Har sett reklame for noe nytt som har kommet, som skal "fryse" de vekk, men tviler litt på om det virker. Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt på sånn som skal fryse de vekk. Da skal vorten ramle av etter ca 10 dager... Tror jeg holdt den kalde svampen for kort tid på vorten slik at jeg ikke fikk bra nok "frys".... Skal prøve igjen om noen dager om ingenting skjer..

Skrevet

Ja, reseptfritt i hylla!

Gjest Apotektekniker
Skrevet

Den heter Warter, finnes både til hendene og føttene. Dette er samme prinsippet dom hos legen, man fryser det øverste lager der viruset sitter. Det dannes en blemme under og etter ca 10-14 dager faller vorten av. Dersom man ikke får den bort kan man gjenta prosessen, det er nok til 12 behandlinger i pakken. Husk at dersom du har flere vorter ved siden av hverandre skal man bare ta en om gangen. Lykke til

(mener den koster 259,-)

Skrevet

Ja, det er den jeg har kjøpt. Jeg ser ikke noe på overflaten, dvs vorten ser ut som før, men det kan jo hende at "det jobbes" under overflaten og at vorten faller av etterhvert...

Gjest Gjest
Skrevet

Er jo litt skeptisk til om det faktisk virker da.. Ingen andre som har prøvd dette?

Gjest Apotektekniker
Skrevet
Ja, det er den jeg har kjøpt. Jeg ser ikke noe på overflaten, dvs vorten ser ut som før, men det kan jo hende at "det jobbes" under overflaten og at vorten faller av etterhvert...

Det danner seg en blemme under vorten, den kan du ikke se. Gi det ca 2 uker, dersom den ikke er borte innen dag gjentar du behandlingen.

Jeg har bare positive tilbakemeldinger på denne, men man må selvfølgelig følge bruksanvisningen.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prøvd å fryse mine bort flere ganger med dette, helt uten resultat.. Så jeg leter fremdeles etter noe som faktisk virker!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har prøvd å fryse mine bort flere ganger med dette, helt uten resultat.. Så jeg leter fremdeles etter noe som faktisk virker!

Har du prøvd Verucid?

Dette er et liniment/gel som man smører rett på vorten. Det lukter ikke spesielt godt, det er tidkrevende, men det virker. Men som sagt det tar tid

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sliter også med dette. Etter å ha prøvd alt, har jeg kapitulert, og lever nå med fotvorten i symbiose. Det går helt fint, kanskje jeg prøver igjen om et par år hvis jeg får lyst til det...

Gjest Gjest
Skrevet
Har du prøvd Verucid?

Dette er et liniment/gel som man smører rett på vorten. Det lukter ikke spesielt godt, det er tidkrevende, men det virker. Men som sagt det tar tid

Ja, jeg har prøvd verucid også.. Leeenge og totalt uten resultat.. Men det tar noen år og så forsvinner vortene av seg selv. Og så popper det frem nye etter noen år igjen.. merkelige greier..

Skrevet

Jeg har brukt frysesprayen fra Apoteket både på egge og andres unger med stor hell. Tror feilen mange gjør er at de holder for kort tid. Verucid er jo greit nok, men det tar tid og jeg ble litt lei av hele greia.

Gjest Peachbud
Skrevet

Har prøvd Wartner flere ganger. Funket ikke.

Skal til legen å få frøset dem bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...